Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Malmö rullar över DIF just nu. Ser ut som om lagen spelar i olika ligor för tillfället.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså man får säga vad man vill om HV71 men detta är fan top-tier shit talk från deras forum.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Det folk inte gillar är att man gör beslut på ett sätt hela säsongen sedan huxflux någon match här eller där så blir det ett helt annat beslut.
Sedan igår är ju helt bisarrt. Domaren tar beslutet att det ska bli mål på typ 2 minuter, sedan var det fel beslut vilket är helt sjukt.
Sedan igår är ju helt bisarrt. Domaren tar beslutet att det ska bli mål på typ 2 minuter, sedan var det fel beslut vilket är helt sjukt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Jag saknar vår fina back från Québec som precis nyligen uppdaterade sin bild på EP till honom i Tampatröja. Skitkul att det går så bra för honom.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Undrar varför man har hört: "X spelare hindrade målvakten, därav ej mål". Jag har aldrig hört: "X spelare målgården hade bra rörelse och dansade rumba utan att stanna, därav mål". Tror grabben har feltolkat regeln. Det är en ung domare trots allt.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag vill påminna alla om målet Bellows gjorde som blev bortdömt för att Lindbloms hockeyarsle hängde över mållinjen mot Örebro.
Antar att Lindblom behöver lära sig hålla röven i rörelse.
Antar att Lindblom behöver lära sig hålla röven i rörelse.
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Alltså, jag tror jag behöver Gavve här, men jag undrar om inte Djurgården har vunnit exakt 1 match utan Hellberg i målet under seriespelet. Utan den stora Uppsalagrabben så tror jag att dom är i kvalspel. Jag vet inte om DIF ska vara en förebild denna säsong i alla fall. Men Wiken är ju Gävlebo, så han har väl bra koll på eventuella värvningar från Brynäslägret.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Låter som om det är rätt fullt med andra ord, men också som att ingenting är klart eller påskrivet. Gillar faktumet att dom inte har stängt dörren för en eventuell förlängning med Witkowski speciellt. Med tanke på de saker Lucas har sagt tidigare och hur många matcher han har spelat i Brynäs måste något som detta kännas fördjävligt för honom. Tror det bästa vi Brynäsare kan göra är att bara låta det vara och se vad som händer.
Sorligt att man behöver säga detta men det känns som det behövs efter Rödda m.fl efter uttåget; kan folk snälla inte skriva hat o skit riktat mot honom på internet.
Ha lite is i magen.
Sorligt att man behöver säga detta men det känns som det behövs efter Rödda m.fl efter uttåget; kan folk snälla inte skriva hat o skit riktat mot honom på internet.
Ha lite is i magen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask:
Tror vi har haft denna diskussion tidigare.
Boqvist, Berra, LC, Soda, Djoos, Norlinder, Hägg, Kinnvall, Andersson.
Låter som hela Timrås spelarbudget på enbart backar.
Ifall det stämmer så suger det såklart, men iallafall jag har ingen aning om hur det ser ut.
Tror vi har haft denna diskussion tidigare.
Boqvist, Berra, LC, Soda, Djoos, Norlinder, Hägg, Kinnvall, Andersson.
Låter som hela Timrås spelarbudget på enbart backar.
Ifall det stämmer så suger det såklart, men iallafall jag har ingen aning om hur det ser ut.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Båda är bra hockeyspelare.
Min gissning är Soda, Svensson.
Min gissning är Soda, Svensson.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tänkte precis säga detta, alltså skiten dom spyr på spelare o ledare är fan värre än skiten man ser på twitter.
Riktigt trist dock, antar att det är ungefär så här Djurgårdarna kände när AJF kom och spelade hos oss istället.
Riktigt trist dock, antar att det är ungefär så här Djurgårdarna kände när AJF kom och spelade hos oss istället.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För övrigt så är Delia på bänken idag i alla fall i Kalmars match mot SSK och det verkar som att Kalmar har bestämt sig för att vinna idag. Det kommer förvåna mig ifall det inte blir Björklöven Kalmar i finalen i HA i år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En till grej som jag gillar är att man kan flytta upp Bäckis för att spela med Silfver och Bellows och låta järven spela med den andra kedjan för att eventuellt överraska motstånd i slutspelet ifall det är lämpligt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Jag hoppas det också. Nu var Thelin i FBK helt sönderscoutad den matchen samt FBK:s PP. Det Bäckis behöver är påslagna målgörare. Det känns som att en del passningar han lägger ställer en del gånger då dom inte brukar gå fram på normalt sätt, men när Bäckis lägger dom så går dom fram väldigt ofta, och då är det nästan som om Rödda, Silfver eller vem det nu är tar emot passningen istället för att utnyttja läget, bara något jag har observerat under säsongen.
Sedan vill jag tillägga att alla som kallar honom gammal eller dylikt så är han lika gammal Omark tror jag.
Sedan vill jag tillägga att alla som kallar honom gammal eller dylikt så är han lika gammal Omark tror jag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Snubben som sköter er musik har hål i huvudet. Perfekt timing att spela Sarek.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Bara jag som håller på att få krupp varje gång han säger " ...Muzito Bagenda"
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
ZingoHojt: Bra målvakter har tjocka stolpar ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäska droppar: Grym räddning av Peslarova där, riktigt viktig.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla som kan borde gå o heja på våra damer idag, ifall dom vinner idag så är dom i final!
+ 16
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Lyssnade på HV71:s podd där det är två HV-supportrar och en Leksandsupporter som sitter och diskuterar kommande kvalspel där då leksingen nämner att ni inte har klarat ett negativt kvalspel sedan 1992?
Kanske är det dags att bryta den trenden.
Kanske är det dags att bryta den trenden.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Best of three, så först till två eller något.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Haha tänker du på black ops 3 zombies? Eller är jag ute o cyklar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är Delia skada eller sjuk eller bänkad. Just nu spelar Kalmar kvart mot SSK och det är Crespin i kassen o Malmqvist på bänken.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Ni kommer slakta Örebro. Det enda jag hade varit nervös över är just att det är BO3.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har ett önskemål inför nästa säsong, kan vi snälla starta lite bättre. Behöver inte vara otroligt men det får gärna vara bättre än denna säsongstart.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Sjukt skakigt, kommer bli en sjukt tuff kvartsfinal, men herregud, va HV71 är dåliga. Helt stört att dom vinner denna.
Aja nu är alla vinster bonus. Vi slutade i topp 6. Vi alla kan nu ta det lugnt. Kolla på kval- och play-in-matcherna.
Aja nu är alla vinster bonus. Vi slutade i topp 6. Vi alla kan nu ta det lugnt. Kolla på kval- och play-in-matcherna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är för dåligt att inte göra mål på detta HV. Men herregud, domarnivån är helt sjuk.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Det finns vildlax. Det är fortfarande väldigt bra fiske, även fast dom har sänkt hur många du får ta varje år. Ganska många nationer runt om i världen överfiskar tyvärr. Men fisket i Mörrum är fortfarande legendariskt.
Föregående · 3 · Nästa
