Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: FHC hade tur där att perioden bara är 20 minuter. 4-3 låg i luften
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Hoppas Nurmi är O.K, det där ser inte bra ut. En tand kanske rök?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Min puls är fortfarande Chernobyl-hög. Höll på att bli härdsmälta i slutet på tredje
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Rätt svag start faktiskt. Vi vill inte att Växjö styr spelet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Jag drack ölen med min kompis. Han fyllde år och detta var hans present. Vi hade kul ändå och snackade med lite olika folk.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Det tackar vi för Sven!
Så jävla skönt att vi äntligen sprack silverbubblan o tog ett guld!
Så jävla skönt att vi äntligen sprack silverbubblan o tog ett guld!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Ärligt talat, jag var i Växjö igår o kollade på matchen. Det kändes som Disneyland, inte undra på att dom kallas plastiga. Mådde nästan lite illa när man inte stod på bortastå. Jag har inte upplevt arenan från sittplatsen innan, men det enda som var najs var baren, ärligt talat.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag är inte där än, men jag är glad att det inte känns som grabben är gjord av fiberglas, som jag kände iallafall precis när han var nyfödd och man tog hem honom.
.. Har aldrigt kört så långsamt i mitt liv
.. Har aldrigt kört så långsamt i mitt liv
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lycka till alla!
Nu sticker jag mot Växjö, jag kanske kan ladda upp någon bild på plats annars så blir det nog tyst från min sida, förutom på plats då; för jag kommer inte vara tyst.
Nu sticker jag mot Växjö, jag kanske kan ladda upp någon bild på plats annars så blir det nog tyst från min sida, förutom på plats då; för jag kommer inte vara tyst.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Stort grattis Gavve, jag själv blev nyligen förälder i December till min lilla grabb, hoppas du o famlij har det bra och att ni får ta hem det lilla knippet snart!
Det är jobbigt, men det absolut bästa som har hänt mig.
Det är jobbigt, men det absolut bästa som har hänt mig.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Jag kommer heja på Brynäs i vilket fall.
Varje match är en möjlighet!
Jag kommer ihåg dom åren då topp 6 placering o kvartsfinal var fullkomligt omöjligt, vi åkte till och med ur tillslut. Idag ska jag åka o kolla på Brynäs spela kvart, personligen så är jag på rätt bra humör.
Varje match är en möjlighet!
Jag kommer ihåg dom åren då topp 6 placering o kvartsfinal var fullkomligt omöjligt, vi åkte till och med ur tillslut. Idag ska jag åka o kolla på Brynäs spela kvart, personligen så är jag på rätt bra humör.
+ 23
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JanneH: Jag tror det beror lite på vem nykomlingen är, ifall det är AIK så kommer det pumpas in så sjukt mycket pengar i den satsningen tror jag så dom kommer nog undvika kval. Men jag tror du har rätt, HV med Blomman i båset kommer spela kvalspel igen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vet faktiskt inte hur vi ska lösa målvaktssidan, jag tror dom kommer fortsätta med Källa och hoppas på att han presterar bättre. Ärligt talat så är jag fortfarande positiv till denna matchserie, jag tror vi kan vinna. På Torsdag ska jag dit o skrika mig hes igen och hoppas på att vi kan lyckas sno en av dessa två bortamatcher.
Förövrigt försökte Emil Larsson döda någon igen, denna gången i AIK.
Förövrigt försökte Emil Larsson döda någon igen, denna gången i AIK.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Ingen som sörjer över Leksand förutom deras supportrar, förmodligen asläskigt då dom gick så mycket back förra året, kan inte fylla arenan på sista matchen i SHL på minst ett år osv osv. Dom mönstrar ett HA-lag med bra målvakter. Det går som det går. Men ifall någon förtjänar och förmodligen behöver åka ur så är det HV71. Kval tre år på raken visst "Don't Fear the Reaper", men det är också Oskarshamn, Modo och Leksand som har spelat ur, inte direkt topplag.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste ändå säga att Lasu ger intrycket av att vara tämligen otaggad på att spela kvartsfinal.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nils Norin1912: Jag tycker ändå att det läcker lite för mycket från Djurgårdens led.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Kan hålla med, men fan man hade ljugit om man hade velat spela mot Hägg, Berra o Luke i minst fyra matcher på raken.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det var någon här inne som sa "Två olika lag".
Sedan ska ju målet dömas bort, men det är en annan femma.
Sedan ska ju målet dömas bort, men det är en annan femma.
Föregående · 2 · Nästa


Ingen Luke ingen Ölund, när Ove säger på PK att dom kommer spela så är det mindgames.
Även fast vi deperat behöver bägge två. Luke var en av dom som jag satt o tänkte hade varit förjävliga att möta, så skadar han sig mot HV71. Riktigt trist.
HOPPAS VI KAN TA DETTA IDAG, JAG ÄR INTE NERVÖS NI ÄR NERVÖSA.