Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pinsamt satan...
Vi ä snart sämst i hela norden..
Norje å Finnlann bäddre än oss..
Ja skäms...
Dä ä somm i Füssballen
Vi ä snart sämst i hela norden..
Norje å Finnlann bäddre än oss..
Ja skäms...
Dä ä somm i Füssballen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ja ä en ung jävel som väx upp mä Nils Poppe å Åke Söderblom 🥳🥳🥳
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Avgå all rabbuslingar 🤬🤬🤬
Låt dä rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
Nattsudd på Vhsen i hemmabaren 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
Nattsudd på Vhsen i hemmabaren 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ja vill int se SÅLLberg en match till...FÖRSTÅTT SaMhaLL!!!
69 % HÅLL INT!!
69 % HÅLL INT!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TD: Ja vi vis upp en så jävla oproffisionell sid ikväll...
Så tråkigt att se...
Ja ä iallafall gla att GIFFS vann ikväll 💪💪💪
Så tråkigt att se...
Ja ä iallafall gla att GIFFS vann ikväll 💪💪💪
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: Hann få ta ett par Dammeldansk mä Samhall å Jönsson ikväll å deppa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nä skolrabbuslingarna fick sä en läxa ida...
Vi ha int en chans i år tyvärr mot Bill Cosby å rabbuslingarna ifrån Kannadda!
Vi ha int en chans i år tyvärr mot Bill Cosby å rabbuslingarna ifrån Kannadda!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Nä tyvärr bli dä svårt rabben 😵💫😵💫😵💫
Ja trot vi åk ut i kvartingen i år mä tyvärr!
Ja trot vi åk ut i kvartingen i år mä tyvärr!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ja int förvånad att Disken ä skadad...
Dä bar å bryt ihop å åk hem tä Dämmark å ta ett riktiga järn 🥳🥳🥳
Så ä du tobaks i Kloetra 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Dä bar å bryt ihop å åk hem tä Dämmark å ta ett riktiga järn 🥳🥳🥳
Så ä du tobaks i Kloetra 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ja hann ska vis oss va bastun ska stå rabbuslingen 🥳🥳🥳
Låt dä rinna lätt ida rabben 🎉🎉🎉🍻🍻🍻
Dä rinn lätt hä i värmen ☀️☀️☀️
Å mä damen om natten 😎😎😎
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ida rabben 🎉🎉🎉🍻🍻🍻
Dä rinn lätt hä i värmen ☀️☀️☀️
Å mä damen om natten 😎😎😎
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Ida Ja scouten unt drinken i Alicante å vips dök Ja på Marcus Sylvegård på strannen 😎🥳☀️
Vi prat hockey å om hann vill spel i Timrå efter Schweiz å ja bad hann ring Nubsen å koll 👌👌👌
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar å var da till 15 september när vi flår Linköping i Cloetta Arena 💪💪💪🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Vi prat hockey å om hann vill spel i Timrå efter Schweiz å ja bad hann ring Nubsen å koll 👌👌👌
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar å var da till 15 september när vi flår Linköping i Cloetta Arena 💪💪💪🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
KUNG Z på tvn ikväll rabbuslingar 💪💪💪
KUNG Lönnå på Grammofon 🎉🎉🎉
Å ett par stänkare i var ben...🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
KUNG Lönnå på Grammofon 🎉🎉🎉
Å ett par stänkare i var ben...🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Koskenkorva klart å dä vi firt vi mä en SKÅL 🥳🥳🥳
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Ja dä finns nog mång äss somm man int känn igen. WM börja nu ABCD!
Finns mycke å titta på där.
Vi ha ju värva ifrån Ungern å Frankrike innan!
Kanske Slovenien å Bulgarien?
Varför värva ovanligt istället för vanligt??🙄
Finns mycke å titta på där.
Vi ha ju värva ifrån Ungern å Frankrike innan!
Kanske Slovenien å Bulgarien?
Varför värva ovanligt istället för vanligt??🙄
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Reine lär gör susen i lage...
En hård skjut back ä dä somm behövs nu Nubbsen 💪💪💪
Ha du nått i skjortärm ell fingetoppa???
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar dä ä freda 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
En hård skjut back ä dä somm behövs nu Nubbsen 💪💪💪
Ha du nått i skjortärm ell fingetoppa???
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar dä ä freda 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Skull vi åk ner Skull vi någ bli somm GIFFS...
Rakt ner i kloakern
Rakt ner i kloakern
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Givetvis tä vänster..💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Härliit mä Timmy menn nu vill vi ha lite annat spännande somm vi int vetat omm i 2 månader!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
KÖNG DALLAS 2018 💪💪💪
We ä tobaks...
Va ni dä å söp i Kalkskronna??
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🥳🥳🥳
IKVÄLL vinn Röögglee 🙄🙄🙄
HALLELUJA 🙏🙏🙏
We ä tobaks...
Va ni dä å söp i Kalkskronna??
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🥳🥳🥳
IKVÄLL vinn Röögglee 🙄🙄🙄
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Ja komm för en stunn sen männ nu börjar dä rätt till sä 💪
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Dä ä männ mot pojkuslingar i Skellefte ikväll!!
Precis somm vi....
Vi behöv männ å int pojkuslingar...
Annars spel vl SupéAllsvenskan 2027!
Precis somm vi....
Vi behöv männ å int pojkuslingar...
Annars spel vl SupéAllsvenskan 2027!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Ä hann bra koskenkorva??
Ja sitt på båten tä Helsingør å hinken 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt ida rabbusling 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Ja sitt på båten tä Helsingør å hinken 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt ida rabbusling 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Mä Jokkinen komm vi Topp 6 å hann gav rabbuslingarna solsemester å vårt lag had publicitet var dag i tidningen...tv...radio...å I världen...
Mä Ante....
Å TS...
Så ras vi satan...
Mä Ante....
Å TS...
Så ras vi satan...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Ja näst säsong åk vl tä Vischby å Astrid Linngren å spel 🥳🥳🥳🥳
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Ja ä Släckt mä Robert Bergh å int fan ä ja hiss i Take på Bergsåker!!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
GE OSS NÅT FÖR HELVETE å int en mass fyllesvammel!!!
Gör' t nu för FAN!!!
Gör' t nu för FAN!!!
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: Ja Nykänen å Kirvesneimi å ett par torpeder å Trassallannter vor mumma å tung Spetts
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ha vi nåra nya toppspelare på G el ska vi fortsätt att ta in junior el spel somm ä på dekis i sin lag???
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gratisch BjörkRöven...
Elitserien ä ni i höst 💪💪💪
Än sängfösre i sänghalmen 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Elitserien ä ni i höst 💪💪💪
Än sängfösre i sänghalmen 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Ä David Hellenius på väg tä Timrå???
Dra mä baklänges 🙈🙈🙈
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Dra mä baklänges 🙈🙈🙈
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Bragd-Birger: Ja fortsätt vi att värva pojkar så komm vi bli överkörd i var match i vinter när vi möt männen !!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Ni få sä va fan ni vill rabbuslingar menn nä Jocke had oss skrevs dä om Timrå var da...
All vill lir mä oss!!!
Nu ä dä lik tyst somm kyrka om oss...
Låt dä rinna lätt rabbuslingar 🥳🥳🥳
Rid inatt..HALLELUJA 🙏🙏🙏
All vill lir mä oss!!!
Nu ä dä lik tyst somm kyrka om oss...
Låt dä rinna lätt rabbuslingar 🥳🥳🥳
Rid inatt..HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nu behöv lite MÄN i lage mä....
Lit tyngd å somm prat utrikeska!!!
Nä komm dä Nubbsen???
Lit tyngd å somm prat utrikeska!!!
Nä komm dä Nubbsen???
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Barken kan lik gärn spel i Boförs om dä gå upp!
Finns ing garanti för att hann lir hos oss...
Finns ing garanti för att hann lir hos oss...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hu går dä i Boförs ikväll???
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🥳🥳🥳
Ryk håre på Freddan??
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🥳🥳🥳
Ryk håre på Freddan??
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
1 · Nästa








Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Snart ä dä Midsommar å nedsläpp i EON igen 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏