Reconn: Tack!! =))
Historik
1 · Nästa
Luleå HF > Sv: Houston, we have a problem
Emma_lhf: Mmmh särskillt me alla skador och sjukjdommar? =/
Luleå HF > Sv: Malmö-Luleå matchen
Portello: Ok, kanske gjorde det, men dom sa då oxå attd et var Per..men då sa dom väl fel..
Luleå HF > Sv: Malmö-Luleå matchen
TheDarkness_LHF: Det var ju Per Ledin! ;P Iaf va jag såg :D HAhaha
1 · Nästa
