Fanny_Lhf

6 inlägg · 3010 besäkare

Historik

1 ·
Luleå HF > Sv: Houston, we have a problem
Reconn: Tack!! =))

Luleå HF > Sv: Houston, we have a problem
Emma_lhf: Mmmh särskillt me alla skador och sjukjdommar? =/

Luleå HF > Sv: Malmö-Luleå matchen
Portello: Ok, kanske gjorde det, men dom sa då oxå attd et var Per..men då sa dom väl fel..

Luleå HF > Sv: Malmö-Luleå matchen
TheDarkness_LHF: Det var ju Per Ledin! ;P Iaf va jag såg :D HAhaha

Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: Varför ska int Fabbe vara med? =//

Luleå HF > Sv: Morgondagens match
phillsky: Jopp, Man får väl alltid hoppas :))

1 ·
Om Fanny_Lhf
Hejar på: 0x20-luleahockeylogosvg.png Luleå HF

Erfarenhet: 1. Nybörjare

är nu OFFLINE

Från Töre ;D