Historik
1 · Nästa
Mora IK > Sv: Mora-Leksand på fredag =)
Nalia: jo de tror ja de hade, om ja inte minns fel så kom väl de till oss precis innan kvalserien =)) så vi får väl vara de evigt tacksamma att vi gick upp =)) om de inte hade kommit skulle vi inte ha gått upp i es, för de va ju allt för oss =)) skönt att nhl lockouten började så att vi kunde gå upp i es så vi får tacka dem när vi slog leksand och sissta matchen hamarby bort som gjorde att vi kom upp... =))
1 · Nästa
jo pavlikovsky va ju utklädd till Christian för att han inte ville förarga lexingarna när han svek dom och kom till oss för han insåg att han trivdes så bra i mora =)) just när de va påväg tillbaka till allsvenskan så va han ju så snäll så att han svek dom =))