Historik
Föregående · 206 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Nervöst
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fy åt helvete vad tillfredsställande!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fy åt helvete vad tillfredsställande!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Men för fan det är Rögle med Wännström, Cehlin, Rensfeldt, Widing och fler borta, hur fan kan det se så här jävla dåligt ut?
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Är Röglepupliken/domarna medvetna om att det är hockey dom är på?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Brynäsgubbe: Men va fan är det för spel dom visar upp? Skämmes
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Skönt att vi fick in 1-1 men nu måste Bulan väcka laget om han så ska slå sönder omklädningsrummet för detta är fan inte ok det här spelet!
+ 1
Brynäs IF > Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Gameday grabbar/tjejer!!!! Hoppas på vinst men har tyvärr en dålig känsla i kroppen!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2016-12-26
Fortsätt med dina rykten som du hör det uppskattas iaf av mig👍🏻👍🏻👍🏻
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2016-12-26
Fortsätt med dina rykten som du hör det uppskattas iaf av mig👍🏻👍🏻👍🏻
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2016-12-26
HV:s Tränare är förbannad på domarna Hahahaha han måste missat århundradets slashing som domarna sket i att ta!
BZ in med ersättaren för ZAB nu!
BZ in med ersättaren för ZAB nu!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2016-12-26
Naturligtvis varför ska vi behålla ledningen för?
HEEEEEEELVEEEEEEETE!!!
HEEEEEEELVEEEEEEETE!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror vi kommer få se ett fruktansvärt revanschsuget Brynäs i morgon!
Tippar vinst 4-1
Tippar vinst 4-1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Ja jag också 3-1, 7-0 i skott 10 min in i 3:e och total dominans, Karlskrona gjorde 4 mål på typ en målchans! Sjukaste förlusten jag upplevt tror jag?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Karlskrona 20/12 -16
Har ju funnits roligare dagar att vakna upp till... Urk😷
FAAAN!
FAAAN!
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Pinsamt är bara förnamnet 3-1 i sista och 7-0 i skott och dominans, jag fattar ingenting?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Karlskrona 20/12 -16
honken21: Julmat? Just nu vill jag bara spy på skiten, den här förlusten kommer ge mig vinterkräksjukan!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Karlskrona 20/12 -16
Arg, förbannad, ursinnig, besviken är bara förnamnet efter den här jävla förlusten!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Karlskrona 20/12 -16
Fyfan Brynäs ni ska skämmas!!!
Ledning 3-1 i sista förlust med 3-5 mot KARLSKRONA hur FAN är det möjligt???
PATETISKT!!!!!!
Ledning 3-1 i sista förlust med 3-5 mot KARLSKRONA hur FAN är det möjligt???
PATETISKT!!!!!!
+ 5
Föregående · 206 · Nästa