Historik
Föregående · 207 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SvennEG: Absolut skall man satsa på Boqvist nästa säsong men att han skall ersätta Lindblom som är vår bästa spelare/poängkung så här långt är ju otänkbart för mig iaf och jag tycker inte det vore rättvist på något sätt emot Boqvist!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bryn?s123: Du vill ersätta Lindblom med Boqvist och Nick Johnson med Victor Ejdsell i Karlskoga?
Jo tjena....
Jo tjena....
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inkazar: Skönt att det blev Rögle iaf! Inga rykten på G till oss?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
pjåtor: Jag är en ärlig person så det är faktiskt klippt och klistrat 😂😂😂👍🏻
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gud som haver Brynäs kär
se så dålige Färjestad är
MoDo hit, Luleå dit
de är bara en massa skit
Lyssna & lär, svart/gul röda vi är
... därför håller vi Brynäs kär.
Så glöm nu HV skjuter snett
AIK och Djurgårdens dåliga vett
Brynäs största ära
är att SM-guldet få bära
och få alla andra lagen att svära...
♥ ♥ BRYNÄS IF
se så dålige Färjestad är
MoDo hit, Luleå dit
de är bara en massa skit
Lyssna & lär, svart/gul röda vi är
... därför håller vi Brynäs kär.
Så glöm nu HV skjuter snett
AIK och Djurgårdens dåliga vett
Brynäs största ära
är att SM-guldet få bära
och få alla andra lagen att svära...
♥ ♥ BRYNÄS IF
+ 14
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad [2016-12-10]
Underbar vinst är otroligt stolt över spelet idag! 3 goa poäng och 4 goa + mål👍🏻
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad [2016-12-10]
{363}: Sitter och är livrädd att någon i FBK ska spåra ur och skada någon Brynäsare!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Summasumarum vi ska alltså få våran hämnd imorn 👊🏼👊🏼👊🏼👊🏼👊🏼
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snälla ge mig en kort och bra sammanfattning av matchen, jag vet att vi fick stryk i förlängning (FAAAAAAAN) men hur såg matchen ut? Väldigt tacksam för en rak och kort matchsummering....
Mvh Foppa78
Mvh Foppa78
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: jojo det är klart jag vet hur det kommer bli man kommer bli sittande och blega på matchen i mobilen😃
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Missar min första match ikväll pga julfest så det får bli till att kolla swehockey och här!
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Stort grattis och bra jobbat och gött att ni slog apgänget!!!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Rodrigos statistiktråd
Rodrigo: Skit i det bara, han vet allt, är bäst på allting han vet till och med att det är min + massor av andras fiber/internet uppkoppling det är fel på och inte cmore...
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
bifhjärta: Jo det gör jag önskar det var Saik som det går åt helvete för!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
Minecraft miljonerna i Luleå har verkligen inte hjälpt!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
mk: Haha ok jag hade Telia tv och deras kanalbiblotek (eller vad det hette) och där kunde jag titta på alla matcher i 1,5 år kommer också ihåg att jag blev sur när det försvann så då fick det bli Canal + Max!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
mk: Telia tv va för det hade jag också för några år sedan!
bifhjärta: Grattis 👍🏻 Pappas tvillingkort?
bifhjärta: Grattis 👍🏻 Pappas tvillingkort?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
Huge: Japp idag funkade cmore sändningen bra, duktigt jobbat cmore men inte mer än rätt!
Vem har cmore gratis?
Vem har cmore gratis?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
Jan Grismöbel: Julfest på fredag och första matchen man missar fattar inte hur jag ska klara detta?
Föregående · 207 · Nästa