Historik
Föregående · 216 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Träningsmatcher 2016
Tjurn : Japp han stod över matchen igår ihop med b.l.a Lindblom och några fler men om jag fattat det rätt så var detta sista matchen man "ställde över" folk.
Brynäs IF > Sv: Träningsmatcher 2016
Skrubben: Tack för en bra sammanfattning det uppskattas väldigt mycket!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Träningsmatcher 2016
eltifoso: Hahaha ironisk som vanligt!
Ska jag vara ärlig så mår jag fan illa av FBK:s klubbmärke och då är jag som sagt ärlig! ;-)
Ska jag vara ärlig så mår jag fan illa av FBK:s klubbmärke och då är jag som sagt ärlig! ;-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Tiden lär utvisa jag litar mer på Svedbergs lovord och hoppas givetvis att dom stämmer bättre👍🏻 ;-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Japp jag va på plats med mina bröder som är Frölundaiter :-)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Det absolut största orosmolnet är ju utan tvekan skadorna!
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Pettisbif: Tack respekt och långnäsa för alla som dissat dig ;-)
+ 11
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
JAAAAAAAAAAA TACK SOM FAN BRYNÄS!!!!!
VÄLKOMMEN HEM GUNDE!!!!!
VÄLKOMMEN HEM GUNDE!!!!!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
För fan släpp bomben nu Brynäs så man kan koncentrera sig på sitt arbete!!!
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}: Bertil ska vi nog vara försiktiga att kalla en klassback med tanke på:
1: Håller han?
2: Om han håller hittar han tillbaka till sitt spel?
Gör han detta så får vi vara glada och jag hoppas verkligen detta men helt ärligt så är jag tveksam tyvärr!
1: Håller han?
2: Om han håller hittar han tillbaka till sitt spel?
Gör han detta så får vi vara glada och jag hoppas verkligen detta men helt ärligt så är jag tveksam tyvärr!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Skrubben: Detta gillar jag skarpt det liksom pirrar och kryper i kroppen när Stark säger så (förväntningarna blir ju därefter iofs) jag har inte varit för imponerad av sillyn och det sista i och runt Brynäs (ekonomin m.m) men denna kaxiga stil som Brynäs visar upp nu älskar jag och jag har stora förhoppningar till nästa säsong!
Brynäs lämnar aldrig hjärtat!❤️
Brynäs lämnar aldrig hjärtat!❤️
+ 3
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
KulaShaker: Blir inte särskilt ledsen över detta om jag ska vara helt ärlig! Skriv på nu Salmela!!!!
+ 4
Övrig hockey > Sv: VM 2016
Patetiskt Tre kronor fullständigt patetiskt!!! Det enda som är positivt är att detta var Mårts sista match!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Underbart med pusselbitar i.o.m Zamorsky och bilbolaget! Bra jobbat Brynäs!
+ 8
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7943}: Jo sant men jag tycker att Köpsjö ligger i framkant här år efter år!
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
mk: Jag längtar tills den dagen uppdrag granskning knackar på hos kommunhuset i Växjö samt Vida arena!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Japp Andre Burakovsky och Marcus Johansson så dom får gärna Bäckis ta med sig :-)
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Ett under / fiasko att moderator i Luleåboken låter Svenyodabarbro skriva här stäng av svinen från hela hockeysnack så är problemet / skräpet borta!
+ 9
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: Å fan är han avstängd nu👍🏻 det var på tiden😊
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: Öl ska inte stå det skall drickas upp 😉👍🏻
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Oj oj oj vad jag myser att det agerats mot Svenyodabarbro Hihihihihhihihihihi detta skall fan firas med en öl ikväll
Eller kanske 2 😊👍🏻
Eller kanske 2 😊👍🏻
+ 4
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Pettisbif: Fan va nice! Har du något mer rykte så ut med det med en gång för sånt här uppskattas iaf av mig!!! :-)
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Fälth... Hmm BZ har ju sagt att 2 backar skall in alltså 1 till nu då! Skriv på för fan Salmela!!!
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Mårts skämmer ut sig än en gång när han tar ut Jimmie jämfotahopp till VM truppen... Hur fan tänker gubben?
+ 4
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Anders Berg: Typiskt att den här värvningen kommer dagen efter supporterdialogen för det hade varit intressant att veta hur BZ tänkte här? Fan ta honom om detta är tänkt som en 2:a lina spelare!!!
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
KulaShaker: Ja där får Jimmie jämfotahopp smaka :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: silly season 16-17
kennys: Om BZ värvar Fälth istället för Salmela så är det befogad med negativ kritik för det får bara inte hända!
+ 7
Föregående · 216 · Nästa