Inlägg: 1753329
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Jodå,han är en duktig skribent..men så otroligt korkat att kalla vissa lag/personer för öknamn..det är inte ok
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Metalman: Det här forumet kommer att bli tomt framåt sensommaren.
Jag vet inte hur länge du har vart här.
Men lagom till första träningsmatchen så kommer det att kastas så mycket skit så vi står till midjan i det.
Det blir inte lätt att moderera då.
Men tråkigt att mista Tony.
Huge är väl nästa man att ryka.
Har ju en förkärlek att kalla folk bäde det ena och det andra.
Jag vet inte hur länge du har vart här.
Men lagom till första träningsmatchen så kommer det att kastas så mycket skit så vi står till midjan i det.
Det blir inte lätt att moderera då.
Men tråkigt att mista Tony.
Huge är väl nästa man att ryka.
Har ju en förkärlek att kalla folk bäde det ena och det andra.
+ 2