Historik
Föregående · 233 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Bratwursten: Jo han har väl inte skämt ut sig men tycker han ser orolig ut iofs inte konstigt med tanke på att utespelarna är som yra höns där ute men jag är inte bekväm med våra målvakter!
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Steenm: Tog 5 sekunder! Helt jävla bedrövligt och vipps 2 målsunderläge igen! Fyfan!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Zappaholic: Jadå är det Kilas!!! Grattis kilas!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
MatteB: Tack det inlägget gjorde min dag!👍🏻😉
Fan vad jag längtar tills vi blir skadefria!
Fan vad jag längtar tills vi blir skadefria!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Skrubben: Ja det hade varit en dröm men tror kulorna fattas isf tyvärr men hoppet finns ju!👍🏻😉
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
Yoda Marklund: Du har nog blandat ihop Rödin med hela Skellefteå AIK där dom flesta filmar och gnäller men har alltid domarna med sig! Dags att kolla överföringar från Saik:s konton till ev domarnas för något skumt är det!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stämmer in i vissas målvakttankar jag tycker inte dom håller än så länge vi måste ha en bättre 1:a tyvärr, Sandström kommer bli en toppmålvakt men håller inte fullt ut än och Starky är åt helvete för ojämn tyvärr! Hade jag fått bestämma så skicka Starky och ta in ny!
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
Yoda Marklund: Varför är Kilström hjärndöd? Är det för den klockrena tacklingen elle? Om någon är hjärndöd i detta land så är det du! Jävla pajas!👊🏼👎🏻
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 22/10-15
Zappaholic: MEN FÖR FAAAAN DOMARJÄVEL!
Och 1-2 tack zebraas!
Och 1-2 tack zebraas!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 22/10-15
Känns som sista perioden är på liv och död! Får nog ta en pilsner till och lugna nerverna!🍺
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 22/10-15
Zappaholic: Kan bara bli bättre i 3:e! Tror Bulan tar fram lilla hårtorken i pausen nu!
Jag diggar Olden här har vi en oslipad diamant tror jag👍🏻
Jag diggar Olden här har vi en oslipad diamant tror jag👍🏻
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 22/10-15
Modo värvar transatlant med över 400 NHL matcher i bagaget!😂😂😂😂
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 22/10-15
Fyfan vad nervös jag är!!! Snälla Brynäs krossa sixfingers!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Japp jag håller med den svider som fan hade varit underbart med en seger i morgon så man kan lägga Örebromatchen bakom sig!
Brynäs IF > Brynäs IF - Skellefteå AIK 22/10-15
Slänger upp en matchtråd för morgondagens batalj!
Känner mig lite orolig för denna match, hoppas innerligt att vi kan studsa tillbaka efter en sådan tung förlust som igår!
Vinst 5-2!
Känner mig lite orolig för denna match, hoppas innerligt att vi kan studsa tillbaka efter en sådan tung förlust som igår!
Vinst 5-2!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 20/10-15
Det fanns inte på min karta att vi skulle få stryk denna matchen efter 2 perioder men får stryk med 5-1 i sista perioden??? Jag är i chock än! Hoppas Saik får sota för detta!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 20/10-15
Brynäsgubbe: Alltså vad fan händer??? Fiasko!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 20/10-15
Tigerhjärta: Jaha och så får vi en utvisning! FAAAAAN!
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 20/10-15
Ja som Brynäsare behövs nu för tiden ingen Viagra inte då det är mysribba hela tiden👍🏻😀
+ 3
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 20/10-15
tjugo8: Va fan det är ju match!!! ÅK HEM MED DIG! ;-)
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 20/10-15
Chris11: Hmm en sådan kanske man skulle unna sig i julklapp?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
Ja gör det Huge för du kan ju skriva på ett bra sätt (OBS ingen ironi) och tillrättavisa idioten en gång för alla! Skriver jag det så åker jag dit på förtal! ;-)
Ja gör det Huge för du kan ju skriva på ett bra sätt (OBS ingen ironi) och tillrättavisa idioten en gång för alla! Skriver jag det så åker jag dit på förtal! ;-)
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 17/10-15
Räknar med att Salmela inte blir anmäld! Avd se Nygren! Jävla domarpack!
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 17/10-15
Zappaholic: JAAAAAAAAAAA in your face Claesson!!!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 17/10-15
bifhjärta: Ja vi i Brynäs är ju inte dom enda i SHL som tycker han är värdelös! Han dömde våran förra match och visade INTE UT EN ENDA MODOSPELARE så dömer han oss ikväll igen??? Hur är det möjligt?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 17/10-15
Rumpelstiltskin: Som du säger börjar mer och mer likna någon sorts hämnd till Bulan från Claesson! Jävla pajaszebra!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 17/10-15
Rumpelstiltskin: Kunde inte sagt det bättre själv👍🏻👍🏻👍🏻
Föregående · 233 · Nästa