Historik
Föregående · 232 · Nästa
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
{7603}: Nä det vet vi för ditt och SvenYodas hat mot Luleå har inte missats av någon! Förresten Mannberg i Brynäs var för jävla bra idag med!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Skrubben: Så sjukt stolt med denna vändning men minus idag är starten och velandet med målvaktsbytena även domarna får ett stort minus för dom missar för mycket!
På lördag drar vi 4 bröder och en brorson till Scandinavium HUA!!!
På lördag drar vi 4 bröder och en brorson till Scandinavium HUA!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
bifhjärta: Såklart ska det bli smolk i glädjebägaren med en skada som renderade i 0 min på botbänken (spelar ju ingen roll nu iofs)!
Är iaf otroligt stolt över Brynäs idag som visar en sju jävla moral med en sjuk vändning som kommer få mig att sova riktigt gött! Hoppas det inte är alltför allvarligt med Westerholm?
Är iaf otroligt stolt över Brynäs idag som visar en sju jävla moral med en sjuk vändning som kommer få mig att sova riktigt gött! Hoppas det inte är alltför allvarligt med Westerholm?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Hälge: FAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Brynäs och skador alltså!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
{7225}: Med all välmening Carl men varför håller du på och stökar i Modoboken???
Underbara 3 poäng och underbart att känna glädje igen!👍🏻😀
Underbara 3 poäng och underbart att känna glädje igen!👍🏻😀
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
bifhjärta: JAAAAAAAAAAAAAAAAA EL CAPITAAAAAAANO!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Zappaholic: Skrev tidigare idag att jag var livrädd för denna matchen och det är jag än må Brynäs trumma på för 3 poäng! Jag är så jävla nervös så jag har ränneskita!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Men nu är ju något fel! Åk av isen Brynäs och vägra ha dessa domare!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Brynäsgubbe: Varför i helvete låter man inte Starky får stå denna match? Jag fattar inte varför det ska bytas målvakt inför varje jävla match?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Jag är så jävla förbannad så jag vet inte var jag ska ta vägen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Brynäsgubbe: Alla i Brynäs har verkligen blivit klappkassa! Hur fan är det möjligt?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Gööööööör mååååååål!
Byt målvakt för helvete!!!!
Byt målvakt för helvete!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Gött nervös nu får nog gå ner i källaren en sväng🍺😬
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Honken: Jag är livrädd för matchen ikväll! Som någon skrev så vore det jävligt skönt att vinna med lite marginal!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu fattar jag ingenting (men Bulan vet nog vad han gör) man ställer alltså Sandström imorn trots att Starky gjorde en riktigt bra match igår, jag ställer mig väldigt tveksam till dessa byte och tror absolut inte detta gynnar våra målvakter men hoppas jag har fel för vad vet jag?
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Carl Lejonkräk: Jag är tyvärr inte så säker kan lika gärna vara Modo som bryter sin förlusttrend i morgon! Må gud förbjuda!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Davey_22: Som sagt Brynäs kan inte bara förlora en match efter några raka vinster utan ska förlora minst lika många i rad innan dom vinner igen!!! Fan vad besviken jag är!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
honken21: Ja på Lördag är jag på plats kanske lika bra att stanna i baren!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Zappaholic: Usch vilken jävla skitperiod 2 skott på mål är oacceptabelt!
+ 2
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
Yoda Marklund: Lägg in dig på rehab eller om det finns någon släkt till SvenBarbroYoda här inne så bör ni starkt överväga tvångsomhändertagning!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Tror vi får se ett Brynäs med glöd i ögonen i morgon! Tips 5-1! För jävla kul med mycket folk👍🏻
+ 6
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
ellis: Jag är beredd att ha en del tålamod med Pudas men Porseland blir bara sämre för varje match han spelar tyvärr och där hade jag gärna sett ett klubbyte men vem är villig att ta över han?
På Tisdag vinner vi!👍🏻 Tips 3-1
På Tisdag vinner vi!👍🏻 Tips 3-1
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Dags för revansch på Tisdag men då måste allt bli bättre inkl målvakterna för där har vi ett problem tycker jag varken Starky eller Sandström agerar som en 1:a målis just nu tyvärr!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Held: Låter bra blir det la terassa innan elle? Vi åker 4 bröder och en brorsson, jag och en bror till är Brynäsare dom andra blev tappade i golvet vid födseln! Hoppas vi syns! :-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
bifhjärta: Kan tyvärr inte hålla med dig, tyckte alla var klappkassa idag! Bäst på plan var Växjö och Claesson!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Och jag ska till Scandinavium nästa Lördag HUUUUA 😬😬
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Varför är det alltid ( känns det som) så att när Brynäs vinner 3-4 matcher i rad så ska dom åka på stryk 3-4 i rad istället för att få stryk en match och sen vinna igen? Jag kan ha fel men så känns det tyvärr!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Zappaholic: Skott i period 3 6-1 till Brynäs och 0-1 i mål till Växjö 😕
Föregående · 232 · Nästa