Historik
Föregående · 254 · NästaFarbror Barbro och Sven Sewage ( som är samma person)
90 % av det du skriver handlar mer eller mindre om Luleå är det så att du är smyglueåit? Eller hände något i din barndom som gjorde att du inte kunde hålla på Luleå fast du ville?
Sven Sewage: Ska du inte logga in med Farbror Barbro och svara dig själv snart!
WEIRD!!!
GÖTT inte ens med domarens hjälp och en del svandyk så vinner ni inte mot oss!
Segern är till slut välförtjänt!
Natti!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sven Sewage: Och då var du tvungen att dra in Zappaholics morsa?
Ja herregud är du instängd i gruvan elle?
Sven Sewage:
Zappaholic,
Jag mår bra, tack! Hur mår din morsa? Är hon ledsen?
Är du förvånad att folk tycker du är helt urblåst?
Vad tror ni, skulle detta vara en ersättare för Ollas?
Modo är ju dock uppenbart och rycker i honom!
Karalahti klar för HV!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jag trodde faktiskt att hockeysnack handlade om att hålla en så låg nivå man bara kunde? Väldigt dubbla måttstockar av dig. Här har du några exempel:
* Hot om stryk
* Önska livet ur en annan skribent
* Åldersrasism
* Nedsättande skriverier om homosexuella
* Håna personer som är inavlade och handikappade
Var har jag skrivit något utav detta??? Nä just ingenstans!
Sven Sewage: Ostens kollega tyvärr avliden efter en tids sjukdom. Gå till bild två så får ni se Osten på den gamla goda tiden, minnen som han förhoppningsvis kan glädjas över nu. Tråkigt för Osten, beklagar.
Vidrigt inlägg, men detta bevisar bara vilken patetisk människa du är!!!
Redigerad kommentar
Föregående · 254 · Nästa
Sven Sewage: Nä jag är den jag som det står att jag är! Dina inlägg handlar ju till 90 % av att håna Luleå och deras spelare och 10% handlar om att håna andra lag, dina inlägg är patetiska! Mina inlägg må kanske inte vara hockeyrelaterade här inne men jag står för vartenda ord jag skriver om dig! Det är ett öppet forum så jag kommer fortsätta att läsa här inne och jag kommer fortsätta svara dig när du hånar och beter dig som en idiot mot andra och jag kommer att fortsätta svara som jag gjort innan! Stäng av mig från detta forum om du inte kan ta detta då!
Och nej jag har bara en signatur till skillnad från dig!
Vi vet alla att Saik är Sveriges bästa hockeylag och jag tycker jävligt synd om Saik som förening att dom har sånna supportrar som dig!