Historik
Föregående · 253 · NästaRedigerad kommentar
Avgå någon jävla gång!
Brynäs IF (White)
4th Line
7. Westerholm, Ponthus
28. Lundberg, Emil
17. Westerholm, Pathrik
36. Nilsson, Johannes
31. Alftberg, Philip
3rd Line
13. Olden, Sondre
27. Lindgren, Alexander
34. Brodin, Daniel
10. Nörstebö, Mattias
16. Eklund, Oscar
2nd Line
44. Blomqvist, Jacob
8. Niinimäki, Jesse
21. Wallace, Tim
14. Westlund, David
3. Djoos, Christian
1st Line
23. Sweatt, Bill
39. Nordquist, Jonas
18. Rödin, Anton
5. Kilström, Lukas
9. Andersén, Niclas
Goalies
29. Starkbaum, Bernhard
30. Kruse, Emil
Jajjen: Där kom det! Jag är ingen sådan supporter som sitter på en pinne och endast sväljer och tycker att allt Brynäs gör är bra men jag är Brynäsare ändå serru jag lever och andas denna förening och uttrycker mina känslor för jag tycker ärligt att klubben bedrivs amatörmässigt! Jag kan säga dig att det första jag tänker på när jag vaknar är Brynäs och det sista jag tänker på innan jag somnar är Brynäs! Men om du inte tycker att man är Brynäsare bara för att man inte sväljer allt Brynäs gör ( tänk om ) så får det stå för dig för du känner inte mig! Jag hatar att förlora och jag hatar detta sätt som Brynäs bedrivs på!
70 Rodrigues: Håller med och skicka Djoos över pölen till WHL (om han platsar) eller något och lägg pengarna på en back som kan ta Gundes roll till 40% iaf!
Slovak vill jag se lira innan jag ev sågar!
F.ö skaplig ångest inför morgondagens match!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Enaranger: Snacka om ångest, jag får helt ärligt ont i magen!
Nä nu korkar jag upp och dränker sorgen ett tag! :-(
Gott nytt år på er grabbar och tjejer!
Årets RIS går ohotat till Brynäs inkompetenta ledning!
Årets Ros ger jag dom supportrarna som sätter ner foten och som fattar att något är fel åt helvete vi lägger faktiskt ut bra med cash på Brynäs! Till er andra säger jag öppna ögonen!
Redigerad kommentar
Lindström: Som sagt enbart en massa tomma ord och ständigt skitsnack, hela Brynäs ledning andas inkompetens!
Redigerad kommentar
Ja det är med total ångest man ser Brynäs tyvärr och som vanligt händer inte ett skit! Ska det behöva gå käpprätt åt helvete innan man agerar?
Sparka TJ (kanske Ove och Dacke med) och ta in den där jävla backen ( ej säker på om det hjälper men kan ju inte bli sämre) någon gång där har vi en början för som det är nu så är det ENDAST massa tomt skitsnack dag in och dag ut!
Redigerad kommentar
Nr:
1: Du är Farbro Barbro!
2: Med all skit, påhopp på spelare mm och dryga kommentarer du skriver så menar nog inte ante 08 att just det du skrev om löven var det värsta!
3: Jag vet vad du kommer skriva om mig nu (nä jag är inget luleåtroll) men det skiter jag i!
4: God Jul på er Blister Brigade och ante 08!
Redigerad kommentar
Farbror Barbro: Åh putenutte blev du sårad att han skrev något dumt om dig stackare där...
Redigerad kommentar
Föregående · 253 · Nästa