Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Teraväinen hade varit en grym värvning som en topp 4 back. Hoppas ryktena är sanna
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Samma sak varje år med hinken, har helt tappat förtroendet för honom.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Blir orolig hur Aix tar in en bombvärvning som Kovacs, medans hinken fortsätter med sina medelmåttiga (på pappret) värvningar.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Det som oror mig mest inför nästa säsong är att vi knappt har en stomme och bygga på. Speciellt om man jämför när vi sist gick upp.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Gå över lik var det va? Så jävla dåligt av dem
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Ingen idé att skylla på domarna, har varit såhär hela serien och de vet vi alla. Dessutom så är vårt PP sämre än ett juniorlag, så kvittar om vi får med oss skit eller inte.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Hade gärna sett att vi kunde få ha en frågestund live med Freddan där han inte kan slinka undan, där vi får ställa de kritiska frågor som krävs svar på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Berglund måste ha nån klausul i sitt kontrakt, absurt att ingen av tränarna insett på 60+ matcher att han inte håller måttet överhuvudtaget.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Att Berglund ständigt får förtroende i PP och ordinarie allmänt är ett hån mot fansen.
Kuken 1-3…
Kuken 1-3…
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Zource: Tror fan Bella hade spelat bättre full än nykter, går fan att inte bli sämre
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Domarna vill ha en match 7
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
HAHHAA vilken råtta Stakkestad
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Att gnälla på domarna i media funkar tydligen, de kommer fan undan med allt
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Men herregud Rundblad och Berg är livsfarliga ihop, och inte på ett bra sätt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
Modoman: För mycket smällar i huvudet från när han spela hockey
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
Tror jag aldrig sett ett mer slagbart ansikte än Plutos haha
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
Sinnessjukt att det inte är utvisning, och Svartvadets kommentar efter 🙄
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Går det och skicka tillbaka fanskapet till Kärpät? Ser varför de ej ville ha honom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tror nästan alla på det här forumet hade kunnat sätta upp ett bättre PP system än vad vi har
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
HAHAHAH Berg åker ut för att vår målvakt blir överkörd
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Håller med nån annan interimtränare eller till och med Hinken i båset. Freddan är totalt inkompetent
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Det var den matchen, idiotisk disciplin förstörde det
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Zverre: Hade gärna sett Hellsten idag och låtit Werner stå en av hemmamatcherna, än som de gör nu
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Förstår inte hur de tänker här. Hellsten har varit grym de 2 matcher han spelat och plötsligt tar man in Werner… Måste ligga något bakom de annars är Freddan helt från vettet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Nån annan som tycker att Hellsten förtjänar och stå match 1 i semin efter den här insatsen? Imponerat enormt idag
+ 15
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Play dirty dags nu under timeouten månne mig?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Tuppen: Tar helst BIK i en semi, men för att vinna ett slutspel så måste man va beredd att slå alla lag. Men tror Bik är bäst just nu för oss och möta dock
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Sebbe ska ha C:et nästa säsong inget snack om saken
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Dessa jävla utvisningar asså…
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Finns inte det en viss chans att de konkar nu? Eller kommer de bli räddade av nån rik jävel som alltid
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Coaches challenge finns inte i HA eller SHL för att alla gnäller att de är en dålig idé. Och wow en till utvisning!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Robin Ztorken L: Idiotiskt av honom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Tror jag aldrig sätt ett 7 min långt PP i mitt liv
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Köper en 2a för slaget i huvudet men de där e inte en 5a, sånt här skit dödar sporten
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Den här ligan är ett skämt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Blir matchstraff där, värsta högern i bakhuvudet. Kul
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Omvända roller där och vi åker på en 2a för goalie interference
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
Byt ut Werner nu så han får vila till match 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
Domarna har bestämt sig idag
1 · Nästa