Historik
Föregående · 123 · Nästa
Café > Sv: Sent skall syndarna vakna !!! Men är det inte försent ?
Vilken tragisk tråd. Små penningtrånande högerpartister vs arbetare.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Färjestad 2006-12-29
Jag tycker dete var gulligt när Christian Swärd åkte och hämtade pucken efter slutsignalen.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Jag vet inte vad denna tråd handlar om men 7:36.55 på 3000 meter slätt är en hyfsad tid.
www.marathon.se/statistik/wbest97h.htm
Dags att zzz. Är jag i rätt tråd? ZZZ
www.marathon.se/statistik/wbest97h.htm
Dags att zzz. Är jag i rätt tråd? ZZZ
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Färjestad 2006-12-29
Martin S: Att det skrivs om det beror nog på att alla är i chocktillstånd.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - MoDo
Danne_l: Härligt bemötande fick jag i alla fall. Var på Bishops Arms på Avenyn och blev bjuden på bira av 4 sillstrypare.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Det ser ut som det funkar bra med pendling till Skog.
Visserligen kommer du dit tidig. 6.50. Men hem är det ju direktbuss. 15.05 eller 17.05.
Visserligen kommer du dit tidig. 6.50. Men hem är det ju direktbuss. 15.05 eller 17.05.
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MoDo 27/12-06
Poffa: Trevlig skildring av resan. Jag skriver under på det mesta.
zzz
zzz
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MoDo 27/12-06
Paddan: Äh. Struntar i dagens träning. Man kan ju inte se på hockey hela dygnet. Det får räcka med kvällens match.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Salle: Verkar som du inte tyckt om att dela säng med någon sista tiden. Hoppas det löser sig.
MoDo Hockey > Frölunda - MoDo 27/12-06
"Vi får se hur han ser ut när han kommer på annandagen. Men det troliga är att han spelar redan på onsdag hemma mot Modo.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Magnus: Du borde åka till Arenan och se nån mer match under säsongen så du har nåt att jämföra med. Kan tänka mig att den utsålda arenan den 29e denna månad kommer att ha ett par deciebell mer än under matcherna mot Malmö.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Per HApps: Kanske är den gamla bilfärjan från Veda?
MoDo Hockey > Sv: A new beginning, Silly Season 06-07
Ambroo: du debatterar ju inte här. du skriver bara en massa skit.
MoDo Hockey > Sv: Mora - MODO Hockey, 2006-12-21
mattias - 74 och knaskamilla: Snälla ni. Skicka mail till varandra istället.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Ps. Mellansel är "våran" station på den sträckan ds
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så undrar jag hur Timrå kunde få en TOO-M utvisning?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Nej nej. Skärmen på denna är inte större en den som står där (pekar).
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Tur man har en liten reservlåda för datorer. Nätverkskabeln som följde med passade inte i datorn:-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: 21 dec kl 07:30 Posten Företag Örnsköldsvik, Försändelsen har passerat Postens Företagscenter för vidare transport till mottagarens Serviceställe
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Jag gissar att det tog 1 minut att fixa alla klapparna. Bankomat eller Minuten.
Timrå IK > Sv: Sanny brutit handleden
Paddan: Det är helt ounikt. Detta är däremot unikt:
1) Sollefteå HK 18 12 1 5 89-93 25
2) IFK Sundsvall Hockey 18 12 0 6 93-52 24
3) Timrå IK 18 11 1 6 90-67 23
1) Sollefteå HK 18 12 1 5 89-93 25
2) IFK Sundsvall Hockey 18 12 0 6 93-52 24
3) Timrå IK 18 11 1 6 90-67 23
Brynäs IF > Sv: Brynäs Kvalserieklara redan den 19 december.
Huss: Jag. Jag trodde på den här säsongen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så är det halt ute på vägarna i Övikstrakten för tillfället. Var nyss ute och körde med min F1-bil. I korsningen vid Själevadsbron stod en Sofierolastbil (troligen från Solle) med släp halvt nedkörd i diket. På andra sidan vägen en halv bil och en hel polisbil.
Troligen hade man varit betydligt snabbare på skridskor från stillastående än bilen var.
Troligen hade man varit betydligt snabbare på skridskor från stillastående än bilen var.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Problem i Ånge?
Nej nej nej.
Beräknad leverans:
Tidigast 21 dec
Från: TollPost A/S Norge
Till: 89100 Örnsköldsvik
19 dec kl 22:12 Örebro, Försändelsen har sorterats
20 dec kl 06:58 Ånge, Försändelsen har sorterats
Örnsköldsvik, Försändelsen är på väg till Postens serviceställe
Nej nej nej.
Beräknad leverans:
Tidigast 21 dec
Från: TollPost A/S Norge
Till: 89100 Örnsköldsvik
19 dec kl 22:12 Örebro, Försändelsen har sorterats
20 dec kl 06:58 Ånge, Försändelsen har sorterats
Örnsköldsvik, Försändelsen är på väg till Postens serviceställe
Föregående · 123 · Nästa
