Historik
1 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Nya och gamla spelare till VF?
bajenmattias: men husse, e nog inte så sugen än, han e kvar 5 år till, minnst...
Matchtips > Sv: Hockeyvärldsmästerskapet-2003
Tor Karlström: öö Vf är ju bäst *förrvirad*
Sverige-Slovakien 4-3
Tjeckien-Canada 4-2
Sverige-Slovakien 4-3
Tjeckien-Canada 4-2
Frölunda HC > Sv: -HEJA VF-
Måste dra upp en gammal tråd, den på minner om slutspelet och sm-guldet..FY FAN VA GÖTT DE VA.
Frölunda HC > Sv: -HEJA VF-
OJ OJ OJ..OJ OJ OJ OJ..OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!!!!!
VILKEN FEST
VILKET LIV
VILKET ÖS
VILKEN GLÄDJE
VILKEN UNDERBAR KÄNSLA
vad är det då.....
JO, SM-GULD
SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VILKEN FEST
VILKET LIV
VILKET ÖS
VILKEN GLÄDJE
VILKEN UNDERBAR KÄNSLA
vad är det då.....
JO, SM-GULD
SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frölunda HC > Sv: 4 raka?
Skidrow: ja just det, dkulle bara se hur länge det fick stå innan mysmi skulle komenter, men du blev först grattis! :)
Frölunda HC > Sv: 4 raka?
Jag tror att Frölunda vinner med tre mål i morgon.
för att match1. va SD
Match2. skillde 1 mål
Match3. skillde 2 mål
...Match 4. kommer skillja 3 mål.
Men vad är det dom säger....Traditioner är till för att brytas...
Men detta är väl knappast en tradition, snarare en TRÄND
En mycket bra sådan!!
för att match1. va SD
Match2. skillde 1 mål
Match3. skillde 2 mål
...Match 4. kommer skillja 3 mål.
Men vad är det dom säger....Traditioner är till för att brytas...
Men detta är väl knappast en tradition, snarare en TRÄND
En mycket bra sådan!!
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
finne85: MYCKET stabilt, men det som är mest grymmt med han är hans temprament. Tex: när han slashade en FBKARE i målgården när det va 5 sek kvar. MEN USCH va synd att han inte nita till Hyvönen i farten efter den ruggiga Crosh chekingen...
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
finne85: Ä va glad åt att din Landsman NORRENA fick vissa sin Extrema och multimata KLASS i LLA.
Färjestads BK > Sv: Idag gäller det!
Skidrow: Ja. men ni ska va glada som krossade ALLT förra säsongen!
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
sofia: japp, känner igen mig själv i dig, desperat att få biljet och så. men då skaffade jag mig SERIE billjetter, för 975:- HUR BRA SOM HELST. du får:
*se 25 serie matcher hemma
*en frölunda Match tröja (värde:450kr)
*20% rabatt på slutspels billjeterna
*förköp av slutspels biljetter ( några dagar)
+
* inbjudan till PLAY-OFF mingel, på valands nattklubb
* och om du glömmer din billjett så säger du ditt namn och telefon nummer, och du får en ny.
HELT UNDERBART
Skaffa dig detta och du e så jävla nöjd :)
*se 25 serie matcher hemma
*en frölunda Match tröja (värde:450kr)
*20% rabatt på slutspels billjeterna
*förköp av slutspels biljetter ( några dagar)
+
* inbjudan till PLAY-OFF mingel, på valands nattklubb
* och om du glömmer din billjett så säger du ditt namn och telefon nummer, och du får en ny.
HELT UNDERBART
Skaffa dig detta och du e så jävla nöjd :)
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
sofia: ja precis det sist nämda där...så brukar det vara. men annars kan du kolla i fall det finns nån SVART gubbe. i fall du fattar vad jag menar:) dom står alltid där, men dom är ju rätt dyra och så. nä ställ dig du i kön.
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
sofia: äää det brukar gå ändå så mycket folk är det inte som står där vid 16 snåret. och sen så ringer dom flesta!
Frölunda HC > Sv: Guld på måndag!
sofia: allts¨3 timmar innan den startar på måndag alltså vid cirkus: 16.00
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
Ställ dig 3 timmar innan match så i en kö som kallas " återbudbiljetter" om du är bland de 10 främsta är du garanterad en biljett!! Men vad vill du betala? dom ligger runt 3-4-5 hundra eller dylikt.
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
sofia: ställ dig utanför. vid 3 timmar kvar av matchen då är du näst in till garanterad en billjet, men vad kan det kosta? och vad är du redo att betla? 300-500:- kanske?
Frölunda HC > Sv: Kaffe-sumpen!
cj80 & sofia:
NI KAN VARA HEL-LUGNA
Festen på Avenyn kommer hålla på i VECKOR!!!!!
Shalalala!!
NI KAN VARA HEL-LUGNA
Festen på Avenyn kommer hålla på i VECKOR!!!!!
Shalalala!!
Frölunda HC > Kaffe-sumpen!
I dag får man lycksa till det och döpa tråden efter lite spyddighet... Men jag är ju Fylld av ett enormt glädje-rus, Lite kul är det ju också med KAFFESUMPEN! :-)
Frölunda HC > Sv: Sån djävla tur!
Berta: men ett bra lag som....ÄÄÄÄ jag orkar fan inte dylla med dig mer....VI TAR SM_GULD SHA LALALALALA
VI TAR SM_GULD SHA LALALALALA
VI TAR SM_GULD SHA LALALALALA!!!!
HEJA VF HEJA VF HEJA VF HEJA VF HEJA VF
VI TAR SM_GULD SHA LALALALALA
VI TAR SM_GULD SHA LALALALALA!!!!
HEJA VF HEJA VF HEJA VF HEJA VF HEJA VF
Frölunda HC > Sv: Sån djävla tur!
Berta: Vilken form svacka?...har dom haft den hela säsongen eller...? det är inte samma sak att möta och krossa dif och övriga lag som det är mot VF vi är 5 snäpp bättre, och du kan inte förstå att ni inta har kvar Wallin och Gerber och Mahtias och dom stjärnspelarna från förra säsongen?? eller??
Frölunda HC > Sv: Sån djävla tur!
Berta: Nej men så här bra kan VF spla Igen å Igen å Igen å Igen å Igen å Igen å Igen..................*gäsp*...å Igen å Igen å Igen............
Frölunda HC > Sv: Sån djävla tur!
Berta: Nej men så här bra kan VF spla Igen å Igen å Igen å Igen å Igen å Igen å Igen..................*gäsp*...å Igen å Igen å Igen............
Frölunda HC > Sv: Guld på måndag!
sofia: Ställ dig utanför scandinavium efter matchen på måndag, och ta emot 12044 GALNA göteborgare i din famn...om du inte har billjet asså.
Frölunda HC > Sv: Sån djävla tur!
Berta: Vad snackar du om gå och gräv ner dig i en grop vid klarälven och kom tillbaka om 30 år när vf´s lag är runt 60-70år då kanske FBK är bäöttre...Herregud...Vilken loser man kan va...PINSAMT
Frölunda HC > Sv: Guld på måndag!
sannes: Ja herregud....
Men det som glädjer mig mest är att vi vann!!
Men det som glädjer mig mest är att vi vann!!
Frölunda HC > Sv: Sån djävla tur!
Berta: Ha..det va nog den sämsta ursäkt jag hört...eller...vänta...DET VAR DEN SÄMSTA. HAHA
Frölunda HC > Sv: Frölunda mot Sm-Guld
Dragan 2k: Måste bara fråga dig. nu när det är ett sm-guld i fasturn.
Hur EXAKT blir det på Måndag.
1 vi tar guld!
2. Posseidon bad!
....sen tar mina ideér slut. kan du gå igenom stegvist, hur det ska gå till :)
Hur EXAKT blir det på Måndag.
1 vi tar guld!
2. Posseidon bad!
....sen tar mina ideér slut. kan du gå igenom stegvist, hur det ska gå till :)
Frölunda HC > Sv: -HEJA VF-
Har nån tänk på hur j*la nära vi är ett SM-GULD!?
På Måndag kan det vi väntat på i 38 år, slå in!!
38 år......38....är 38 för många... men nu....nu kan det äntligen slå in.... det otroliga Sm-guldet.
Skulle ju vara för j*la skönt att ge Carna och Micke ett Sm-guld innan dom går i pansion...
Håll ut....det är inte långt kvar......
KÄMPA...
I kväll blir Ronnie och Norrena match hjältarna.
Ronnie....som är sveriges mest kompletta och bästa back...lksom hela Frölunda!
På Måndag kan det vi väntat på i 38 år, slå in!!
38 år......38....är 38 för många... men nu....nu kan det äntligen slå in.... det otroliga Sm-guldet.
Skulle ju vara för j*la skönt att ge Carna och Micke ett Sm-guld innan dom går i pansion...
Håll ut....det är inte långt kvar......
KÄMPA...
I kväll blir Ronnie och Norrena match hjältarna.
Ronnie....som är sveriges mest kompletta och bästa back...lksom hela Frölunda!
Färjestads BK > Sv: Idag gäller det!
OOOOTROLIGT...Gunnar säger att vi har en skaplig chans om vi vinner i dag....
Killen har ju f*n lite humor ändå :))
Killen har ju f*n lite humor ändå :))
Färjestads BK > Sv: Final nr 1
Frasse99: skitmatch...?...för vem! för tränarna...JA. men för publiken..NEJ..En underbar match och en match som bara kan tillverkas av sveriges bästa lag...!! GOD FORTSÄTTNING!
Frölunda HC > 2 guld av 3 möjliga
Hoppas denna trend fortsätter.
FBK,här kommer vi med fart i ryggen så det stänker om det...wwiiieee!!!!!!!!
FBK,här kommer vi med fart i ryggen så det stänker om det...wwiiieee!!!!!!!!
Frölunda HC > Sv: -HEJA VF-
NU får vi allt dra igång nått kul här.
Nu har vi ju ett sm-guld av tre möjliga. men när spelas den andra J18 matchen?
Nu har vi ju ett sm-guld av tre möjliga. men när spelas den andra J18 matchen?
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Sveriges bästa hockeyklubb
frölundare: ja att dom två lagen som är i final också tar sitt Sm-guld :)
Färjestads BK > Sv: Finalen väntar
FredrikM: Ja jo det gör ni säkert, men jag vet vad mitt lag kan prestera, jag säger ju iaf inte att FBK kommer spela tråk hockey, men man vet ju aldrig.
1 · Nästa
Nivå1: Nybörjare
Nivå2: Junior
Nivå3: Rookie
Nivå4: Rinkräv
Nivå5: Backklippa
Nivå6: Läkterproffs
Nivå7: Kommentator
Nivå8: Ytterforward
Nivå9: Måldomare
Nivå10: Målspottare
Nivå11: Zamboniförare
Nivå12: Hanson-broder
Nivå13: Hs-beroende
Nivå14: Pucksammlare
Nivå15: Snabbskrinare
Nivå16: ( finns ingen på hs än )
Nivå17: Hockeydåre
Nivå18: ( finns ingen på hs än )
Nivå19: Storgrabb
LEGEND!!! finns bara 3 st på hela HS