White and gold: dax att bänka sig, andra börjar
Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - SSK
gevalia: Det saknas en "Molle" som kan transportera in pucken i numerärt överläge, det har varit katastrof i dag!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs - SSK
Pettisbif: fy faaaaaaaaaaan så dålig hockey, tragiskt att de inte kan spela bra efter vila
Brynäs IF > Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio: Mora - Leksand 3-0 slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BRYNÄS vann turneringen!!!!!!!!!!!!!!!!!!, GRATTIS ;-)))))
Brynäs IF > Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
gevalia: Det är ju för fan junior-hockey mellan Leksand och Mora!!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
erik_m: Fan va najs!!!!. Det är bara att bocka o tacka =-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Mora IK
MarcusElving: Varför inte testa Ludvig Rensfeldt och Johan Larsson , nu när han ställer över Andreas Dackell och Jonas Nordquist??????
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Timrå IK
GävleLasse: Kolla in Dale Clark på YouTube får ni se några snygga mål!!!!!!!
Han har en grym bössa samt att han är riktigt skridskosnabb och offensiv ;)
Det kan bli riktigt kul i vinter!! =)
Han har en grym bössa samt att han är riktigt skridskosnabb och offensiv ;)
Det kan bli riktigt kul i vinter!! =)
Brynäs IF > Sv: WIDING har skrivit på för djurfarmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paddan: De måste ju stå fel.
Brynäs IF > Sv: WIDING har skrivit på för djurfarmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahii: Hygglig månadslön!!!!!!!!!!!Hoppas de går under både på plan och ekonomiskt...........Faaan va ja ska garva då ;))))))))
Brynäs IF > Sv: WIDING har skrivit på för djurfarmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
79 Andersson: Sa inte Sundlöv att han inte skulle låta honom gå till en annan klubb i ES????????????????
Varifrån får DIF pengar ifrån?..............De har ju ju hur mycket skulder som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varifrån får DIF pengar ifrån?..............De har ju ju hur mycket skulder som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > WIDING har skrivit på för djurfarmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JUDAS för FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
Huss:
Någon som hört nå`t nytt om Kristoffer Berglund (LULEÅ)? Verkar va många som är intresserade av honom
Någon som hört nå`t nytt om Kristoffer Berglund (LULEÅ)? Verkar va många som är intresserade av honom
Brynäs IF > Sv: Brynäs J20
90Steen_: Hoppas verkligen att dom byter kommentator imorgon, jävligt pinsamt
Brynäs IF > Sv: Brynäs J20
Peja: Här ser ni webbsändningarna från junior-SM, både J18 och J20
www.swehockey.se/Startsidesnyheter/2010/m/Junior-SM-for-J20-och-J18-sands-i-webb-TV/
www.swehockey.se/Startsidesnyheter/2010/m/Junior-SM-for-J20-och-J18-sands-i-webb-TV/
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
kexxet: Ja, den sänds på ppv4. Sändningen börjar 18.50
Redigerad kommentar
Föregående · 6 · Nästa