Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
nittontolv: Har för mig att han nämnt något om sin psykiska ohälsa längre tillbaka...Kanske han är på en mörk plats just nu. Jag förlåter honom!
+ 17
Brynäs IF > Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
mattias - 74: Ok, vi ska köpa filmningen för att Johan Larsson filmat vid något tillfälle? Hallå Einstein!
+ 4
Brynäs IF > Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Supportern: Två stolpträffar och bränt jätteläge....Lite otur
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
All heder åt dagens domare i HA-finalen! Otroligt bra bedömningar och klarar av att stå emot publiken.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: SHL-finalen 2025 kommer sannolikt att bevakas med samma engagemang som ett okänt krig i Afrika – nämnt i förbifarten, pliktskyldigt analyserat, och bortglömt innan slutsignalen ens har ljudit. Samtidigt blir den allsvenska hockeyfinalen en nationell angelägenhet där varje tackling får rubriker som om det vore en avgörande vändpunkt i svensk idrottshistoria.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi lär väl gälla som underdogs även i finalen enligt "experterna"
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Toppskiktet i SHL är tunt, men strax under det finns lag som Frölunda, Luleå & Skellefteå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Så grymt nöjd över domsluten igår. Jag har på allvar övervägt att det finns en komplott med alla domslut emot oss. Nu har jag tro på att systemet fungerar igen!
+ 15
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Skönt att se att vi går i bräschen för rent och sjysst spel. Fler lag behöver ta efter.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Djurgården, ett gäng filmare dom också. Sorgligt att se....
+ 3
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Min älskade hustru är från Södertälje. Kom igen nu täljetokar!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Bordömda mål och matchstraff....Nej, det avgjordes inte då. Bästa laget vidare!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Han skulle ju inte stå där ner i hörnet enligt Sanny, nu målade han därifrån 😁
+ 2
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Hur svårt är det inte att få ut pucken ur egen zon ibland? Kanske det svåraste som finns?
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
En era är över! Skellefteå får känna hur det känns att vara på fel sida av domslutet 🥳
+ 3
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Om vi stänger serien idag så finns det möjlighet att fila på special teams några träningar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Tycker vi tvekar i för många lägen. Duttar pucken och är stillastående
+ 1
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Väntad matchinledning, gäller att reda ut stormen
+ 1
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Brynäsgubbe: Tycker tränartrojkan kan hota med att det blir buss även för spelarna vid förlust...Det får nog fart på grabbarna
+ 2
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jugge: Funderar lite kring förutsättningarna i matchserien. Dagens match borde väl vara den som är svårast att vinna för oss? Skellefteå kommer att gå för fullt. Hur mycket krut har dom då kvar i en eventuell match sex eller sju? Tror inte vi förlorar tre matcher i rad mot detta lag....Är ändå sjukt närvös
+ 4
Brynäs IF > Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Håller vi oss borta från utvisningsbåset så vinner vi denna serie
+ 3
Föregående · 10 · Nästa
Det är ingen kritik, snarare en tanke kring hur vår passion för spelet kanske påverkar stämningen. Vad tror ni? Är det här något ni känner igen, eller finns det andra förklaringar?