Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Det är det man tröstar sig med, att man inte är Leksing
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Precis, det som är största problemet att få ordning på är målvaktsspelet, jag tror inte det mirakulöst blir bättre. Backarna kommer ju steppa upp och spela slutspelshockey om det blir aktuellt och gubbarna kommer få ny energi. Men målvakterna, vad sjutton skulle kunna förändra något i deras spel?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DubbelNisse: Dom är inte jättedåliga hela tiden, men det är alltid något som kostar mål eller poäng. Inte många om ens någon poäng som våra målvakter stulit.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Släpper Clara in 75% av målen till höger om sig när han varit lite ur position? Eller är det mer än så?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Ja, varför blockade han den??? Det blev inte bra
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Kandidat till veckans mål...Skellefteås mål hade inte blivit mål med målvakt som inte säljer sig så billigt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Fattar inte varför han inte går hårt ut mot spelaren
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker Skellefteåspelarna satt sig i flera dåliga lägen och bara tur att dom inte tacklats till akuten
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan dom inte passa på att prata lite om Pudas, det var ett bra tag sedan....
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Kan ju vara så att man vant sig....Ungefär som dom som bor efter järnvägen
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"Skulle vara skönt om vi kunde ta pucken ur egen zon lite snabbare. Hålla på att ge bort pucken, smådutta och vända hemåt kommer bestraffas hårt idag. "
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Skellefteå och Leksand ska det alltid gullas med
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle vara skönt om vi kunde ta pucken ur egen zon lite snabbare. Hålla på att ge bort pucken, smådutta och vända hemåt kommer bestraffas hårt idag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser ut som top 5 är klart, det är väl Luleå som går att jaga ikapp för lagen bakom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Man tycker ju det borde vara tvärt om. Att gå långt i ett slutspel skulle väl övertäcka det dåliga utfallet så här långt?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}:Jag kanske är lite dum, men kan du utveckla vad du menar med detta? "1.Gällstedts hjärndöda matchning av Luke/Norlinder enligt Sanny."
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Håller helt med, en sista chans. Det han visat är ju självklart inte vad han egentligen går för och det är ju inte så att de andra två är så mycket bättre heller.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Skulle vara intressant att testa honom igen. Han är inte självklar trea som jag ser det.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Intresant läge när man börjar överväga Delia igen...
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag säger det igen, dax att testa Delia. Han är i grund och botten en bra målvakt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det inte dax att testa Delia igen? Han är ju i grunden en bra målvakt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såna här jippon brukar ju inte sluta så bra för hemmalagen....
+ 1
Föregående · 4 · Nästa