Grin-Olle

514 inlägg · 39 besäkare

Historik

· 4 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Det är det man tröstar sig med, att man inte är Leksing

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Precis, det som är största problemet att få ordning på är målvaktsspelet, jag tror inte det mirakulöst blir bättre. Backarna kommer ju steppa upp och spela slutspelshockey om det blir aktuellt och gubbarna kommer få ny energi. Men målvakterna, vad sjutton skulle kunna förändra något i deras spel?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DubbelNisse: Dom är inte jättedåliga hela tiden, men det är alltid något som kostar mål eller poäng. Inte många om ens någon poäng som våra målvakter stulit.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Släpper Clara in 75% av målen till höger om sig när han varit lite ur position? Eller är det mer än så?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Iceman99: Du tycker inte målvaktsinsatserna påverkade resultatet?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DubbelNisse: Totalt yr i mössan!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Ja, varför blockade han den??? Det blev inte bra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu vill vi inte äga pucken.....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spel för allt i världen inte ut pucken ur egen zon!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Kandidat till veckans mål...Skellefteås mål hade inte blivit mål med målvakt som inte säljer sig så billigt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Fattar inte varför han inte går hårt ut mot spelaren

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hologrammet i mål

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Årets mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker Skellefteåspelarna satt sig i flera dåliga lägen och bara tur att dom inte tacklats till akuten

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan dom inte passa på att prata lite om Pudas, det var ett bra tag sedan....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Clara klara

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt bra start på 2:a

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Kan ju vara så att man vant sig....Ungefär som dom som bor efter järnvägen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det händer rätt ofta att han tappar bort pucken helt med blicken

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra fysiskt spel!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"Skulle vara skönt om vi kunde ta pucken ur egen zon lite snabbare. Hålla på att ge bort pucken, smådutta och vända hemåt kommer bestraffas hårt idag. "

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Skellefteå och Leksand ska det alltid gullas med

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle vara skönt om vi kunde ta pucken ur egen zon lite snabbare. Hålla på att ge bort pucken, smådutta och vända hemåt kommer bestraffas hårt idag.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Sist jag såg honom i ERP:n så skämde han ju ut sig totalt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: För mig känns det som om målvakternas positionsspel, i varje fall Claras har blivit allt sämre med tiden.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser ut som top 5 är klart, det är väl Luleå som går att jaga ikapp för lagen bakom

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Man tycker ju det borde vara tvärt om. Att gå långt i ett slutspel skulle väl övertäcka det dåliga utfallet så här långt?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jocke7: Att som målvakt gå till Brynäs just nu skulle kunna vara karriärdödande...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Antagligen här igen snart....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jonjo: Tänk när/om vi vänder tillbaka klubborna och felstudsarna uteblir....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Äntligen!!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Vi tränar ju PP mot BP som är lika långsamt så det blir väl en ovana....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur lång tid innan mål kan dom leta eventuella regelbrott???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Våra målvakter har inte stulit många matcher....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}:Jag kanske är lite dum, men kan du utveckla vad du menar med detta? "1.Gällstedts hjärndöda matchning av Luke/Norlinder enligt Sanny."

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Håller helt med, en sista chans. Det han visat är ju självklart inte vad han egentligen går för och det är ju inte så att de andra två är så mycket bättre heller.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Skulle vara intressant att testa honom igen. Han är inte självklar trea som jag ser det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Intresant läge när man börjar överväga Delia igen...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Kanske Vessel kan stå?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Inte ett ord om målvaktssituationen från ChatGPT? Man kan inte lite på AI

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
rafalski: Det kommer aldrig att hända

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: Skaffa bättre vänner ;-)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag säger det igen, dax att testa Delia. Han är i grund och botten en bra målvakt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen förstärkning på den?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ME88x: Kellman

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det inte dax att testa Delia igen? Han är ju i grunden en bra målvakt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Den tar ju en bra målvakt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såna här jippon brukar ju inte sluta så bra för hemmalagen....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Förhoppningsvis kliver vi förbi Djurgården idag 👌

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Butter: Tyckte förra säsongen var grymt kul 😎

· 4 ·
Om Grin-Olle
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: 16. Hårdtacklare

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(