Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Vem blir backup? Är Delia tillgänglig? Eller blir det ett lån eller junismålis?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Jag tror det råder någon form av hybris hos Brynäs efter alla duktiga målvakter vi fått fram. Kanske tror man att man kan göra stjärnor av vad som helst?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Kan så vara, men varför spelade han i så fall mot finnarna? Och en annan fråga, brukar man mörka hjärnskakningar?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det luktar....Torsk! Leksand kommer att komma ut grymt tända och gå för fullt direkt från nedsläpp. Våra gubbar kommer att bli överraskade och nedpressade. Istället för att lyfta ut pucken eller slå den till icing så kommer vi att spela fast oss själva i egen zon och flippa pucken till leksingar i bra läge.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Fast att vänta tills imorgon....Varför inte helt enkelt låta AI läsa i realtid här och utefter det föreslå åtgärder under match? Den första communitystyrda coachningen
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Vi har ju gjort mycket mål ändå, det är inte där problemet ligger
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Jag tycker inte det ser så illa ut som en del här verkar tycka. Det här kan vi helt klart ta hem.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste man alltid försöka göra något kreativt??? Varför inte spela säkert?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Killen som Vesel vände ut och in på har synts i korvkön CirkleK
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Man behöver inte ha sökt på sådant innehåll eller besökt sådana sidor för att få sån reklam. Vissa sajter använder annonsnätverk som visar den typen av annonser oavsett din sökhistorik.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Källgrens andra match efter lång rehabilitering. Knappt godkänd insats tycker jag. Kan säkert steppa upp med fler matcher i kroppen.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Blir SHLs största gentleman så upprörd på domaren tycker man att domaren borde fundera på sin insats. Det är ju ingen av de vanliga gnällspikarna...
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Hur kan domarna bedöma så många situationer så fel?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Domare känner sig väldigt bekväma med tveksamma utvisningar mot oss på hemmaplan. Det är inte ofta vår publik pressar domaren som i många andra hemmalador...
+ 4
Föregående · 5 · Nästa