Grin-Olle

514 inlägg · 39 besäkare

Historik

· 7 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tog luften slut för domaren? Orkar inte blåsa?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle vara grymt skönt med en sådan där lång vinstrad på 2-3 matcher.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Djoos var väl riktigt stabil vad jag kunde se?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag tror jag att vi har två stolpskott och ett i kryssribban. 17-39 i skott och 3-1 till Örebro.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag undrar vad det blivit med Larmi i vår kasse och Clara i Färjestad

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Astral : Det är bara till att spela bättre....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Han är ju nybliven pappa, håller kanske honom vaken på nätterna....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Kolikbarn kanske?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som alla Brynäsare har klubbor som är en decimeter för korta

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Så ja!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Vem var bittrast i studion?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så energilöst, är vi nertränade?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur dålig var domarinsatsen? Leksand verkar upprörda, men de domslut som togs och som var tveksamma var väl mot oss? Minns inte heller en massa situationer där Leksand skulle ha rånats på PP?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Sitter här med ett hårt grepp om skämskudden....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Saknar ord!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: Dom brukar ju säga att "Om man bara kunde bygga ett tak över Irland (Nord Irland), skulle det vara det bästa landet i världen att leva i".

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle vara kul att se oss vinna igen, men det blir nog tufft....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Synd att han inte fick vila idag.....Men han behöver väl vänja sig med den stora rinken

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Astral : Ja, det ser ut som han tar sig för ljumsken.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
gwl: "Det är aldrig försent att ge upp"

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man undrar om Claras session i FBK avgjort målvaktsvalet.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Egli, låter som en spelare för Lindköping...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur många gånger har domarna egentligen åkt in i våra åkvägar?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Publikreaktionen talar sitt tydliga språk, sällan man hör så många protestera mot domslut i monitorn.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Om ryktet stämmer så får man hoppas det är klart med ersättare redan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Räven: Tror också på vinst. 5-1 blir det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är för lätt att ta sig upp från HA. SHL blir urvattnat.


Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
{9382}: Inget jag såg och inget jag i så fall tycker är kul förstås.

Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
{9382}: Ok, det får stå för dig...

Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
mattias - 74: Lite kul ändå med sådana karaktärer

Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
bänknötarn: Härlig start på kvällen 😁

Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Semic: Skönt ändå att sådant här läcker ut...Hur är egentligen stämningen i truppen?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dom mötte europas bästa lag och förlorade....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grym sekvens!!!!!


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men domarn?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Qvarre: iihf.tv har den för 4,5 euro, men du måste gå via VPN

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
SuneMangs: Det var inte domaren Tobias Björk han skrek åt då? Det är ju inte heller sjyst förstås, men....

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Skalman13: Snyggt!

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Jösses? Domarnivån ...

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Lindström: Är han gipsad?

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Cardigan Daffipoff: Bättre sabilitet i backlinjen. Piggt framåt.

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Pettersson känns het!

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Snyggt!

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Lindström: Djoos igen?

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
bänknötarn: Måste ju vara svårt att hitta pucken bland all reklam på isen

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Supportern: Nja, så illa var det väl inte?

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
BIF-Fantast LKPG: Den har ju hållit ihop i nästan 30 år hittills. Jag har till och med betalt extra för sträckan från Frankfurt för att få åka med 747:an och inte A350 :-)

Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Svensson_62: Kul med SAAB 2000 för en flygnörd. Själv ska jag snart ut och åka 747-400.

· 7 ·
Om Grin-Olle
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: 16. Hårdtacklare

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(