Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle vara grymt skönt med en sådan där lång vinstrad på 2-3 matcher.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag tror jag att vi har två stolpskott och ett i kryssribban. 17-39 i skott och 3-1 till Örebro.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag undrar vad det blivit med Larmi i vår kasse och Clara i Färjestad
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som alla Brynäsare har klubbor som är en decimeter för korta
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur dålig var domarinsatsen? Leksand verkar upprörda, men de domslut som togs och som var tveksamma var väl mot oss? Minns inte heller en massa situationer där Leksand skulle ha rånats på PP?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Sitter här med ett hårt grepp om skämskudden....
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle vara kul att se oss vinna igen, men det blir nog tufft....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur många gånger har domarna egentligen åkt in i våra åkvägar?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Publikreaktionen talar sitt tydliga språk, sällan man hör så många protestera mot domslut i monitorn.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
{9382}: Inget jag såg och inget jag i så fall tycker är kul förstås.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
mattias - 74: Lite kul ändå med sådana karaktärer
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Cardigan Daffipoff: Bättre sabilitet i backlinjen. Piggt framåt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
bänknötarn: Måste ju vara svårt att hitta pucken bland all reklam på isen
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
BIF-Fantast LKPG: Den har ju hållit ihop i nästan 30 år hittills. Jag har till och med betalt extra för sträckan från Frankfurt för att få åka med 747:an och inte A350 :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Svensson_62: Kul med SAAB 2000 för en flygnörd. Själv ska jag snart ut och åka 747-400.
+ 3
Föregående · 7 · Nästa