Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Eftersom det ändå nästan alltid blir mål i BP så kan man ju vila exempelvis Silfverberg…
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Helt rätt! Två icing så hade det stått 0 - 0 istället
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är som om alla våra moment startar från stillastående. Ingen har fart på skridskorna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Känns som vi ger dom momentum hela tiden. Något måste vi förändra nu
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trallgöken: Jag tycker vi var under stark press i egen zon. Det lättade en del efter Häggs fina icingar
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Ja har man bättre val så lägg hellre en målgivande passning såklart
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Härligt att se, hatar när vi istället ger bort pucken i egen zon så dom får snurra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Apropå open ice, har dom fått upp Friedman än? Kanske ligger kvar på isen?
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: För att inte nämna det sämskaste som finsk, Finska sämskskinn
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Kul att dom kan få PP för annat än filmning ändå....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag befinner mig just nu i Bangalor. En fantastisk plats, det bor 14 miljoner här och ingen är Leksing👍
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Då kanske vi får omskola fler forwards....Lindblom? Kanske vi kan ha en poll? Vem vill du helst se omskolas till back? Kanske någon moderator kan fixa en sådan?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: Det är nästan lika osannolikt som sketchen med Magnus & Brasse som piloter. Det visar sig att ingen av dom har lärt sig landa. Starta och flyga hade dom koll på, men det var värre med landningen....Dom kommer på den ljusa iden att ha en tävling bland passagerarna och första priset var att vinnaren skulle få landa planet. Vet inte varför jag kommer att tänka på det, men det är nästan lika hysteriskt att en SC inte klarar av att skaffa ett fullt lag att ställa på banan som att en pilot inte kan landa.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Shit att vara SC i Brynäs nu.... Finns ingen att skylla på, ingen att sparka. Bär hela skulden till fiaskot själv.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi är snart i läget att vi behöver låna in backar. Det håller inte att forwards och våra juniorer ska fylla luckorna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det var väl någon härinne som hoppades på fler backskador så Alcen fick skylla sig själv
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt att slippa få helgen förstört i alla fall...Fler matchfria helger tack!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Det kanske kan lugna fansen/medlemmarna om man kommunicerar lite hur man tänker om eventuella värvningar. Eftersom backsidan inte är full så tar väl ingen i laget illa vid sig av en sådan diskussion?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Totalt värdelöst....Finns det inget intressantare att snacka om?
+ 3
Föregående · 6 · Nästa