Redhat: ingeting är klart förrän kontraktet är påskrivet forrza sundsvall
Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Då var det roliga över
nyss hemkommen från issladan kan bara konstatera att gör man inte mål
på alla chanser som man skapar så kommer kontringen som ett brev på posten vilket skedde i dag,djurgården hade flytet som krävs för att vinna såna här matcher det är bara att ta nya tag tills nästa säsong
grattis djurgården och lycka till mot frölunda
på alla chanser som man skapar så kommer kontringen som ett brev på posten vilket skedde i dag,djurgården hade flytet som krävs för att vinna såna här matcher det är bara att ta nya tag tills nästa säsong
grattis djurgården och lycka till mot frölunda
Leksands IF > go stars!!
YEEEES!!!!!! BRYNÄS loosade ssk tappade 4-0 ledning och grabbarna vände 0-1 till 2-1 kan inte bli bättre
Leksands IF > kom igen leksand
go leksand, nu gäller det ATT STÖTTA LAGET OCH VISA ATT
man håller på rätt lag FORZA LEKSAND ÄVEN I MOTGÅNG
KÄMPA!!!! STÖTTA LAGET I MOTGÅNG fy fan för medgångssupportrar!
man håller på rätt lag FORZA LEKSAND ÄVEN I MOTGÅNG
KÄMPA!!!! STÖTTA LAGET I MOTGÅNG fy fan för medgångssupportrar!
Linköpings HC > masen
hängde ni inte med i DALADANSEN? ja visst ja det krävs ju två för att dansa forza LEKSAND, även i MOTGÅNG lycka till i fortsättningen
Leksands IF > leksingen
det finska laget som leksand mötte o förlorade med 4-5 spelade
lika fullt om inte fulare mot sundsvall hockey i kväll det går
bra för jimmy danielsson om det är nån som vill veta, timrå
slog lhc med 4-1
forza leksand in me pucken
lika fullt om inte fulare mot sundsvall hockey i kväll det går
bra för jimmy danielsson om det är nån som vill veta, timrå
slog lhc med 4-1
forza leksand in me pucken
Timrå IK > dalmasen,ÖVERASKANDE
Vad är det för överaskande med att micke petterson har skrvit på
för leksand? han vill va med i klubb som satsar, och mer kommer
det............
forza leksand in me pucken
för leksand? han vill va med i klubb som satsar, och mer kommer
det............
forza leksand in me pucken
Färjestads BK > ej klart än
ni har inte vunnit än wernblom sänker er i morgon kom igen modo
vi tv tittare vill ha fem matcher
vi tv tittare vill ha fem matcher
Frölunda HC > timråiten
håll undan nu då modo är fan inte värda och spela final med den
tystlåtna publik som är där, man hör ju knappt klacken
kämpa frölunda
tystlåtna publik som är där, man hör ju knappt klacken
kämpa frölunda
Tre Kronor > jävlar
så kan det gå när man ställer ut skridskorna och tror att det ska
gå av bara farten, ÖVERBETALDA NHL SPELARE, man måste spela som ett lag
gå av bara farten, ÖVERBETALDA NHL SPELARE, man måste spela som ett lag
Tre Kronor > gugge
japp då håller sveriges os-fiasko på att fullbordas ligga under mot vitryssland med detta lag skandal!
Rögle BK > sundsvallsleksingen
fy va gott med seger mot er, det är alltid roliga och spännande matcher
1 · Nästa