Historik
Föregående · 6 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Jag tror att jag pratar för övriga MoDoiter härinne, vi vill prata om vårat lag.
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Varför ska vi vara intresserade av honom?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Om inte Tex återvänder från operation under denna säsong så löper hans kontrakt ut 2023
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Vad kan vi vänta oss när spelare som var tänkt för oss går till Linköping. Blir det en från andra sidan Atlanten eller?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8839}: Inte svårt att räkna ut att det är Dahlén, vart ska han annars gå?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag åkte förbi dessa orter en gång, ja må då säga att Tällberg var magnifikt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: Detta gäller enligt Allehanda.
www.allehanda.se/2022-07-11/tuffa-datum-ar-passerade--nu-ar-det-fri-forhandling-har-inte-fatt-nagra-signaler
www.allehanda.se/2022-07-11/tuffa-datum-ar-passerade--nu-ar-det-fri-forhandling-har-inte-fatt-nagra-signaler
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Väntar otåligt på Hinkens spelarpresentationer, kanske idag eller?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: Idag är sista dagen SHL kan plocka fritt från HA, om inte jag fått felaktiga nyheter
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Hoppas att det dyker upp någon intressant spelare till vecka, då får vi diskutera det i denna speciella tråd om just nya spelare.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Visst ville du att det inte skulle diskuteras politik här?
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett: När gamla bilar är skattebedriade borde väl också äldre personer vara det, eller hur?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
grimiss: Synd att inte det tas upp ev nya spelare i denna tråd, detta som diskuteras går väl att ta upp på ett annat forum.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: Ja det är väl förnuftigt, annars är det väl något lag som lägger beslag på spelaren.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så här går det om man vill lämna sitt hemland.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/WjE5Jj/ivan-fedotov-gripen-ville-lamna-ryssland
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/WjE5Jj/ivan-fedotov-gripen-ville-lamna-ryssland
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Enligt Hinken var det stor risk att vi skulle tappa en spelare på förmiddagen, men den tilltänkta klubben drog sig ur. Vilken klubb eller spelare sa han inte.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Har vi någon fd NHL spelare från MoDo som EJ kommit hem och spelat för klubben?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är det risk att SAIK lägger beslag på Berhardt nu när David Rundblad väljer Kärpät?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu får även SHL lag (Frölunda) känna på att tappa spelare som dom kontrakterat men inte hunnit spela en enda match för dom.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/otto-leskinen-lamnar-frolunda-direkt-klar-for-montreal/
www.expressen.se/sport/hockey/shl/otto-leskinen-lamnar-frolunda-direkt-klar-for-montreal/
Föregående · 6 · Nästa