Historik
Föregående · 7 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Är det möjligt att något annat lag lägger beslag på AP, det skulle inte förvåna mig.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
{9682}: Ännu mera nytt till damlaget, tvillingarna Taylor & Morgan Wabick.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Håller inte med, jag betalar full avgift så får väl alla göra som vill se, dessutom har dom möjlighet att se matchen på plats med tanke på närheten.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Förklara varför abonnenter i en stad skulle ha mera rabatt än en som bor på mindre orter.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey: Tänker på all tid som Hinken mfl har lagt ner, och så raseras det så lätt. Inte ens betalt för allt jobb som lgts ner fy fan
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Slå ihop SHL och Hockeyallsvenskan, dela upp i två serier Norra och södra mera derbyn mindre kostnader.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}: Detta är den bistra sanningen med att spela i hockeyallsvenskan, har för mig att inget annat lag har sån jävla otur med sina värvningar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Verkar som om jag har blivit ett hett stoft att skriva om härinne, nu är det såhär att jag kanske inte kollar upp allt så noga. Många skriver om allt annat än nya spelare på Silly, vilket verkar var helt OK. Jag har varit medlem i Modo sedan 1979 och är inte lika unga som ni är, kanske därav att jag inte kollar igenom allt som skrivs, men jag är och förblir ett MoDo fan livet ut.
+ 14
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Va kul att göra narr av mig bara för att jag inte läst på va?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blir det så att Tobias Viklund spelar kommande säsong?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein: Hans namn har förekommit ofta som tänkbar spelare i MoDo i många år.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: En ersättare till Tex om man förmodar att han blir borta på obestämd tid.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8879}: Enligt ÖA kostar det inte så mycket.
www.allehanda.se/2022-05-15/uppgifter-nyforvarvet-bryter-kontraktet-med-modo---flyttar-till-shl
www.allehanda.se/2022-05-15/uppgifter-nyforvarvet-bryter-kontraktet-med-modo---flyttar-till-shl
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Ja då är väl Jens Westin också svensk mästare.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det kunde man nästan ge sig fan på, vore bättre att utöka SHL med flera lag och dela upp i Norr och Söder liga. Då blev det fler derbyn kortare resor som gynnar både lagen och miljön.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är det någon som läst om nytt spelsystem i SHL? (låst artikel)
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/EarrB3/anders-maki-oj-vad-shl-saknar-stockholm
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/EarrB3/anders-maki-oj-vad-shl-saknar-stockholm
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Ett ord som experterna ofta använder är "momentum" varför?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Är du orolig att han lämnar för BIK Karlskoga?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Ni vinner på måndag, då tangerar ni MoDo i antal guld, grattis
+ 10
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Jag hoppas ni tar hem detta, allt för Norrland
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe: Hur kan du påstå att han gör det bra? programmet börjar först efter en halv timme på utsatt tid.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{7426}: Framförallt måste det in personer som vet hur tekniken fungera, lovar man sändning 11.00 och inte kommer igång förrän 11,30 då är man helt ute.
Jag stöder ditt förslag.
Jag stöder ditt förslag.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Hoppas att ni står som vinnare mot Färjestad
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Klåparna: Det säger jag inte nåt om, det är hur skjuter med 1-5 i baken med några sekunder kvar.
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Klåparna: Verkligen omoget av en spelare med så många matcher i högre serier samt spelat i utlandet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ante08: Klart man vill ha ett lag från Norrland
+ 4
Föregående · 7 · Nästa