Historik
Föregående · 35 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Där fick ju Larsson lite hjärnsläpp. Mitt i slottet och drar iväg en passning bakom ryggen ner i hörnet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är en sån där match nu. Man för spelet och är mycket bättre men sätter inte chanserna. Nu BP och mål bakåt säkert.
I knew it.
I knew it.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Solklar interference när han slår iväg Brynäsarens klubba?
KVIST FÖRFAN DEN PUCKEN SKA UT.
KVIST FÖRFAN DEN PUCKEN SKA UT.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker faktiskt Brynäs är ett bättre lag i den här matchen. Men Löven har sin målvakt som bär dom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Väldigt mycket ryggsäck nu tycker jag. Dags för zebran att tona ner det där.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyverkerier i bortastå. Vad är det för idioter i denna ligan?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kul att se utvecklingen på Ljungkrantz i Almtuna, på tal om något annat.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Satan vad snabb Kopacka är. Hemjobbet! Tar ikapp 10 meter på några sekunder. :D
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Ja jag tänkte lika samma sak. Båda har benen ute lika mycket.
Ja jag tänkte lika samma sak. Båda har benen ute lika mycket.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rätt konstig situation sista utvisningen.. Typ en ihopåkning men ändå inte.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det där måste vara mål. Vad fan ska Rödin göra? Han står en halvmeter utanför och blir inmosad.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I ärlighetens namn var det väl ganska rättvist då Kalmars utvisning var fruktansvärt dålig.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Larsson när han tempoväxlar alltså. Där visar han NHL-klass.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dom sa att allsvenskan skulle vara kul. Detta är ju värre än korpen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Larsson har kommt in jävligt konstigt i säsongen. Han kommer bli bättre när han kommer in i tempot tror jag. Sen behöver han vara lite argare tror jag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kristers är ju samma ålder som Clara men odraftad. Clara draftad 60e. Oklart varför, hans meriter ser inte så imponerande ut. Dålig räddningsprocent i J20. Mne Kristers har riktigt bra stats i J20.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindbäck var definitivt en kompis-förlängning. Svårt med en sportchef som går direkt från spelare till sportchef då han kommer ha många vänner som fortfarande spelar. Svårt att vara objektiv.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74:
Har han en regelbok? För det är inte ett godkänt hjälpmedel som domare i svensk hockey.
Har han en regelbok? För det är inte ett godkänt hjälpmedel som domare i svensk hockey.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Okej ny taktik. En gubbe går på mål och sopar till målvakten i ansiktet med klubban och den andra skjuter mål medan målvakten ligger ner.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommer komma någon bullshit förklaring att man inte får ta en high stick/slashing-tvåa i samband med videobedömning och därför måste man blunda för det och godkänna målet.
EDIT: Hur i självaste fan?
EDIT: Hur i självaste fan?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mna kan ju inte godkänna det målet Tingsrydklubba slår ju av hjälmen på Clara!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dåliga repriser på trean och Harju fick preliminärt målet men ser det inte ut som att spelaren framför mål styr pucken för det ser ut som att den byter bana.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy:
Skillnaden med en sån som Clara är att en ung talang kan ha en explosionsartad utveckling under en säsong och vara dubbelt så bra mot slutet av säsongen. Se Jacob Markström, Niklas Svedberg t.ex. Något sånt händer ju inte med Lindbäck som snarare är på väg neråt, han kommer plötsligt inte bli avsevärt mycket bättre.
Skillnaden med en sån som Clara är att en ung talang kan ha en explosionsartad utveckling under en säsong och vara dubbelt så bra mot slutet av säsongen. Se Jacob Markström, Niklas Svedberg t.ex. Något sånt händer ju inte med Lindbäck som snarare är på väg neråt, han kommer plötsligt inte bli avsevärt mycket bättre.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det där gillar jag av Kelleher! In framför mål bara! Orädd trots sin storlek.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Reprisen från bakom mål ballade ju ur såklart men studsade pucken på något ben eller något?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopacka är så fruktansvärt bra hur fan har ingen annan snappat upp honom innan?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Scott är ingen dålig spelare för en tredjelina med tung checking-potential. Och han hade definitivt inte haft några problem med att underkasta sig den rollen. Han är ändå 35 år gammal nu man får ha lite rimliga förväntningar ändå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vidhåller och har alltid tyckt att Lindbäck aldrig borde ha fått förlängt kontrakt. Men det är inga lätta uppgifter målvakterna har fått de senaste matcherna. Galet öppna lägen utan hjälp från försvaret.
Ingen utvisning på den tacklingen det är ju knappt en tackling. Han ramlar ju olyckligt.
Ingen utvisning på den tacklingen det är ju knappt en tackling. Han ramlar ju olyckligt.
+ 2
Föregående · 35 · Nästa
Håller med. Med denna matchbilden vinner man inte en bäst av 7.