havre

1814 inlägg · 180 besäkare

Historik

· 37 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är bara i Brynäs man kan göra en sådan säsong som Lindbäck gjorde och få kontraktet förlängt. Varför skulle han plötsligt vara bättre i HA med dessa tavlor hela tiden?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu känner jag igen Lindbäck.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Nejdå, det finns nog Brynäsare i Australien också!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:
Jag har tagit för vana att alltid se på saker upp&ner för det är enda gången Brynäs legat bra till i serietabellen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I många lägen så gör Brynäslirarna precis som de vill på isen.

Ärligt talat, jag har inte kollat mycket på allsvenskan, man man ser ju redan nu vad otroligt mycket mer öppet det är och hur skickliga spelare kan utnyttja det. Dessa lägen som dyker upp händer ju knappt en gång per match i SHL med det fruktansvärt nerstängda defensiva spelet.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns helt overkligt att sitta och se på en hockeymatch där Brynäs är det klart bättre laget. Minns inte när jag gjorde det senast.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Funkar fint för mig på webben.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag firar vi premiärseger med ett utdrag ur första Oveboken:

Ove sade: ”Varde is!”, och det blev is.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Coolt ändå att Brynäs har vunnit 100% av matcherna de spelat i HA.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Berra täcker ju skott vid 20-1 också. Inga konstigheter.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Värme i hallen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Jag håller med det är rörigt som fasen. Vad hände med att hålla sig till de låga numrena? :-)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är galet grinigt. Påminner om SHL's slutspelshockey fast mindre nerstängt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lite provocerad att Lindbäck inte ens försöker förflytta sig. Tänk om han missar pucken eller inte får träff och han hade haft chans? Osannolikt visst men det händer.

· 37 ·
Om havre
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: 20. Hall of Fame

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(