Det är bara i Brynäs man kan göra en sådan säsong som Lindbäck gjorde och få kontraktet förlängt. Varför skulle han plötsligt vara bättre i HA med dessa tavlor hela tiden?
I många lägen så gör Brynäslirarna precis som de vill på isen.
Ärligt talat, jag har inte kollat mycket på allsvenskan, man man ser ju redan nu vad otroligt mycket mer öppet det är och hur skickliga spelare kan utnyttja det. Dessa lägen som dyker upp händer ju knappt en gång per match i SHL med det fruktansvärt nerstängda defensiva spelet.
Lite provocerad att Lindbäck inte ens försöker förflytta sig. Tänk om han missar pucken eller inte får träff och han hade haft chans? Osannolikt visst men det händer.