Historik
Föregående · 29 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Nej, hockeyallsvenskans grundserie och kval är redan färdigspelat, dessutom har det spelats ett gäng slutspelsmatcher.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Det här börjar bli pinsamt. Springer spelarna och skickar på dörrhandtag i gallerior på fritiden?
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Har killen problem med motivationen? Kan annars inte se hur han bara lirar i div1.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gusse: En brunkare från stan som säkert är god för 10+ mål tar jag alla dagar i veckan. O.P-Tjernström-Sylle känns som en ganska vass fjärde.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Det stämmer, men vi behöver någon ganska fort för att komma igång med lagbygget igen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Slänger in Urban Omark som förslag till tillfällig sportchef, gör han det bra kanske han kan bli den långsiktiga lösning vi söker.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Villervalla: Lite både och, skulle vara rätt om ni gick upp efter en sån här säsong, men skulle nog sitta och smågarva lite också ifall ni misslyckas.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Lagkamrat till Karlsson och ytterell den här säsongen
www.eliteprospects.com/player/151452/trevor-mingoia
www.eliteprospects.com/player/151452/trevor-mingoia
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Varför skulle man vilja lira i iko om andra klubbar var intresserade?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: Denna sparade vi väldigt mycket pengar och det förväntas svarta siffror även i år. Hos er saknades det väl runt 2.5 millar till +- noll?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vad händer om Iko åker ut och ingen annan shlklubb nappar på Karla? Känns lite som att han blir kvar mot sin vilja då.
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2021-03-14
{8384}: Hoppas på en tuta och kör match, varför tråka till det sista matchen när man kan vinna med 7-6? Ser nästan hellre en 6-7 förlust än en tråkig 2-1 vinst. VILL HA MÅNGA MÅL!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-03-12
Kunglouie: Ser ut som han har tagit nån plusmeny för mycket där nere i leksand😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Varför skulle Karla skriva 2 år om han tidigt bestämt sig för shl nästa år? Tror fortfarande det finns hopp om att han stannar.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: Tingsryd har släppt till lika många, kul match att kolla på nu när det inte gäller nåt😂
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
{5647}: Tycker Mikkelson nästan varit våran bästa back sedan tränarbytet, hoppas han kan fortsätta på samma bana nästa år. Gör han det kan han nog vara vår försvarsgeneral nästa år.
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Tror dom har ungefär samma då gelinas fick ett längre straff och därav 2 matcher som omvandlades till böter.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Så kände jag i början också, men det slutade med att jag har haft säsongskort varje säsong.
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Vad fan håller lagen i shl på med? Känns som det är coronautbrott i något lag varenda omgång. Allsvenskan och sdhl har klarat av att spela sina serier klart utan några som helst problem.
Dessutom snacket om sportslig orättvisa och viljan att stänga serien för nedflyttning, har aldrig hört kristianstad, väsby eller oss för den delen, pratat om det.
Dessutom snacket om sportslig orättvisa och viljan att stänga serien för nedflyttning, har aldrig hört kristianstad, väsby eller oss för den delen, pratat om det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idag är det exakt ett år sedan Mange avgjorde i femte perioden mot löven, fan vad man saknar Magnus och hela den säsongen.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det sjukaste är att hv stängde som favorit till smguldet tillsammans med luleå(tror jag att det var). Åker dom ur shl är det nog det största fiaskot i modern tid.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Trevligt att kunna tiita på ångestmöten när MODO inte är inblandat.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Lag för nästa säsong(om man får drömma lite)
Karla-X-Zykov
Svenningson-Karlsson-Johan Harju
Strömgren-Aagaard-Modigs
Markus Persson-Sylle-Sebbe O
Lindewall-Tjernström som extra
Hasa-Viklund
Corrado-Ytterell
Mikkelson-Anton Ö/Boivin
Dahlrot-Styf
Karla-X-Zykov
Svenningson-Karlsson-Johan Harju
Strömgren-Aagaard-Modigs
Markus Persson-Sylle-Sebbe O
Lindewall-Tjernström som extra
Hasa-Viklund
Corrado-Ytterell
Mikkelson-Anton Ö/Boivin
Dahlrot-Styf
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Djuunaz: En spelare som KJ i en fjärde så kommer vi ha ett riktigt bra lag nästa år, KJ-Sylle-OP.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: Peters, Mikkelson och Corrado verkar ha kommit bra överens med varandra, tror nog de två förstnämnda ökar våra chanser att behålla Corrado. Alltid bra att det finns minst två nordamerikaner i ett lag så att dom har någon att umgås och snacka sitt egna språk med.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Känner mig lite orolig över att oskarshamn skulle få för sig att värva Aagaard för att bli ytter i en tredje/fjärde kedja. Tror inte att han skulle göra bort sig då han har farten, skottet och lite grit som man säger på engelska.
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Först kör han över hutchings sen gör han mål, jävla legend Valentin Zykov!😍😍😍🤩
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Gavelo: Såg nästan ut som Anderson greppade pucken, ska det inte bli straff då?
+ 3
Föregående · 29 · Nästa