Historik
Föregående · 28 · Nästa
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno: Dahlen är en av de dyraste spelarna någonsin i ha som till stor del betalas i företag. Skulle nog kosta minst 180-200k i månaden för shl.
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
TimraStockholm: Trodde inte jag skulle säga det, men jag hoppas verkligen ni knäcker det där pissgänget. Ni är mer värda shlplatsen efter eran grundserie.
+ 18
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hoppas det kommer ett sneskott som träffar honom i bollarna så det där flinet försvinner.😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hellström verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan, varför ger wallson honom ens istid?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Väsby och Kristianstad var bottenlag i allsvenskan och inte fan var det något skrik om att stänga ligan från dom. Till viss del vi också innan vi fixade kontrakten mot björklöven.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Blake: Han kanske vill ta ett steg ner för att få igång offensiven igen.
www.eliteprospects.com/player/115020/christoffer-ehn
www.eliteprospects.com/player/115020/christoffer-ehn
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Året innan det hade vi ett helsvenskt lag har jag för mig
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: ifjol hade vi bara Tambelini som import fram till februari typ.
From kom jag också på att vi hade...
From kom jag också på att vi hade...
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Är man verkligen inte i ekonomisk knipa tycker jag inte man ska begära sina pengar tillbaka.
+ 4
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
The great one: Att det där inte blir game är sjukt, jones fick game för en mjukare😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Görtz kanske är ett litet longshot, men tycker båda de här killarna kan vara potentiella ersättare till karla. Båda är rightare med riktigt vassa skott.
www.eliteprospects.com/player/27258/max-gortz
www.eliteprospects.com/player/38068/zach-budish
www.eliteprospects.com/player/27258/max-gortz
www.eliteprospects.com/player/38068/zach-budish
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel: Press tror jag till och med dragit till sig uppmärksamhet från nhl.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tro om vi är en av klubbarna som jagar honom?
www.eliteprospects.com/player/136376/brady-shaw
hockeynews.se/articles/19521/
www.eliteprospects.com/player/136376/brady-shaw
hockeynews.se/articles/19521/
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Tror faktiskt peggarna satt i när skottet påbörjades.
twitter.com/RoadLaker/status/1379538771201433602
twitter.com/RoadLaker/status/1379538771201433602
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vet att Linköping är ute efter ljunggren.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: En börjar 19:00 och en 19:30 så man steppa i mellan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ni behöver verkligen en ny röst i båset, har inte sunken fortfarande kontrakt med er?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Gerry Fitzgerlald tyckte jag dåg riktigt vass ut de få matcherna han spelat.
www.eliteprospects.com/player/48948/gerry-fitzgerald
www.eliteprospects.com/player/48948/gerry-fitzgerald
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno: Bomba in puckar i pp tror jag han kan göra i shl också, skottet på karln är världsklass.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Han har tydligen hört Hinken surra i telefonen...
twitter.com/TommyOst/status/1377300162943541263?s=19
twitter.com/TommyOst/status/1377300162943541263?s=19
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Karlin kanske har nämnt vissa spelare han tycker är intressanta och villa ha i truppen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Potentiell ersättare till Karla som karlin kan ta med från Västervik. Tycker att han har bra fart och driv trotts sin storlek, bra skott också.
www.eliteprospects.com/player/38068/zach-budish
www.eliteprospects.com/player/38068/zach-budish
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: Tror Södertälje ryker redan nu i kvarten mot vvik.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Eller: Jag tror nog att det är skitsamma vem av dom vi har, hoppas på att vi kör stenhårt på Anton Forsberg som hamnat lite snett i nordamerika.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9233}: Då får Karlin iallafall större chans att bygga ett eget lag.
+ 3
Föregående · 28 · Nästa