Historik
Föregående · 31 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Saleva: Hästen har också många tuffa matcher kvar mot lag som timrå, bik, löven, ssk mora, börjar vi vinna kan det nog bli jämt. Tar vi mot förmodan 5-6 trepoängare plus någon tvåa och etta kan det nog bli tight, kanske till och med det räcker.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Griffin: Lite taskigt mot killen som slog poängrekord med 79 poäng på 52 matcher.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JanneG: Att ligan var överens var en bluff, det var många storlag utan stora stjärnor i nhl som var rädda att MoDo, Frölunda och kanske brynäs skulle kunna förstärka mycket bättre än dem.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Sputnik: Så säger du bara för att du är rädd att vi ska klättra och sen ta er i en final ;)
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Dundee: höken lyckades ju inte heller snappa upp att Haag var påväg till modo.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: Ho-Sang och besse bildar ett fruktat radarpar som skjuter upp oss i shl😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Heyerdal: Nej inte under pågående säsong, senaste datum är väl den 15 juli eller något sånt.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon: Låter som en intressant lösning om båda skulle gå med på det. Viktigaste är att de ska kunna samarbeta bra
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
roger_sundsvall: Vinkla foten och bromsa in pucken får man göra så länge man inte gör en rörelse framåt med skridskon.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Messias : Ni kan ju inte ens slå en trött hundraåring med ett uselt spelsystem.... Sluta vara så kaxig nu😂
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8839}: Linköping, hv och Oskarshamn skulle jag inte sakna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Veteranolle: Ser kanske hellre Linköping än brynäs, men skulle inte direkt gråta blod om någon av de tre åkte ur.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Skulle vara kul om typ hv eller brynäs skulle åka ur och ett lag som bik eller Västervik går upp.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Tycker att vi borde värva tillbaka Kristian Jakobsson till nästa säsong. Han och Åhström i en tredje kan nog bli ganska bra.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon: Ja, vi kan locka kvar honom en säsong till genom att värva lillebror Harju.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Heyerdal: Tror det var för nästa säsong, inte för denna.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Hägga snart tillbaka i fjärde och grisar på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG: Nej, men han spelade i modo när han blev draftad av toronto.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe: De tio senaste åren har vi väl ändå haft rätt många spelare som draftats. I år Wallinder och Lindewall, sen har vi ju Victor Berglund, Kempe, Lindgren, Nylander m.fl.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jessy: Boivins avvägningar var väldigt bra för att inte spelat match på många månader, bara en träning dessutom. Älskade när han var nere i eran zon i bp och forcheckade som en forward😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78: 182 cm och 88 kg enligt eliteprospect
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Gusse: 2 kanonchanser som mycket väl skulle kunna resultera i mål
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
JoseGonzales: Håller med, men kul att vi får domarn med oss någon gång...
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
modomille: Han ger alltid allt för laget, dessutom har en haft en hyfsad poängproduktion i år.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Går lite rykten om den här killen på stan, om det stämmer får tiden utvisa.
www.eliteprospects.com/player/46789/michael-boivin
www.eliteprospects.com/player/46789/michael-boivin
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Foppatofflan: Hade det varit bättre med perra? Det finns inte så mycket att välja på mitt under pågående säsong.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{5647}: Vad det står för roll på pappret spelar absolut ingen roll.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Gusse: Möter hellre Tik eller ifb i en kvart än typ Västervik, inte lika pinsamt att åka ut mot dem. Dessutom tror jag att det finns tillräckligt kunnande i laget för att skrälla, helst i en bäst av 5 som det är i kvartarna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Jalapeno: Vi har stulit 3 av de 4 senaste matcherna, så det går. Hoppas vi fortsätter att stjäla matcher hela vägen in i kaklet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
KB: Absolut, kan vi råna Timrå kan vi väl råna alla lag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Gavelo: Vi vann, vi är bättre! Hockey går ju ut på att göra flest mål😄
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Confusius: Man får nog inte ringa på handpass och offside.
Föregående · 31 · Nästa