Historik
Föregående · 32 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Gavelo: Deras skott kommer långt utifrån, nästan inga från slottet. Tror vi kör lite Västerviks-köttmur och går på kontringar. Nästan alla våra skott är inne från slottet.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{297}: Fattar inte heller hur Dalroth får utvisning när han tacklar en puckförande spelare.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: Vi gör samma sak på Dalle, hoppas att han blir borta 4 månader av det :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Brage hade ändå hyfsad %, Juvonen hade 25% efter 3 mål insläppta på 4 skott i första perioden.😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hej gubbar det kan väl bara bli bättre 2021, positiva tankar nu😃
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - Modo 2020-12-29
Peters har varit ett riktigt såll nu på slutet, vafan har hänt med honom? Puckarna går rätt igenom honom och släpper returer på allt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Sätt en snubbe som punktmarkerar Dahlen hela matchen och låt dom andra lira 4v4.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: På grund av operativsystemet tror jag, cmore orkar väl inte optimera en app för flera olika.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Det behövs två stämmor varav en måste vara ordinarie, den nästa ordinarie årsstämman är i juni eller juli.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Topplagen verkar inte vara jättesugna på att stänga.
Var det inte till och med HV:s klubbdirektör som sa att det inte är möjligt den här säsongen?
Var det inte till och med HV:s klubbdirektör som sa att det inte är möjligt den här säsongen?
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Ni hade åkt ut, det var det jag menade. Skrev aldrig att vi skulle gått upp.
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Att ni är i shl ska ni tacka en fladdermusätande kines för...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Det var Björn han menade... Dessutom var det Widebro som snackade.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2020-12-16
dempa: Att Kristianstad ska ha 15 skott känns väldigt svårt att tro, helst när vi haft 55% puckinnehav.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det mest anmärkningsvärda är oddsrörelserna, bara dom får det att kännas som en säker rigg tyvärr.... :(
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tycker uppriktigt synd om lövenfansen... Hoppas aldrig vi behöver vara med om en sådan här soppa😱
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
eltifoso: Det kan ju också vara ingenting utan bara ett totalkasst målvaktsspel och försvarsspel från löven som folk och oddssättare har märkt, men lite skumt känns det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Luktar när lite matchfix i den här matchen, lövens odds stängde på 1.3 innan matchstart och låg på 1.5 vid en 3-1 ledning. När Mora kom till 3-3 stod löven på 4.5, alldeles för högt. Dom som har lite kunskap vet att det här luktar ganska illa.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Smurfen: Enligt samma gubbe som sa att Karlin skulle träna oss
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: Det är en nödlösning på 5 matcher och under den tiden kan vi nog hitta en mer permanent ersättare. Men vem vet, kanske Harju kan bli en positiv överraskning.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Världshistoriens bästa? Lugna ner dig nu, det är inte MODO du snackar om.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8671}: Varför firar ni som ni vunnit smguld? Ni leder en coronastukad allsvenska med lite mindre än hälften av matcherna spelade.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett: Exakt, finns inte direkt så mycket annat att göra på kvällarna och helgerna så att kunna slå på en hockeymatch är ändå bra underhållande.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Timashov har inget kontrakt, vad väntar grabben på? Klart att han ska få spela hockey den här säsongen :D.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropos of Nothing
Kulltorp: Hur många spelare har ni från egna leden egentligen, har ni spelat någon junior än?
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Det är många klubbar som behöver de där 4.5 miljonerna från cmore för att ens kunna betala ut löner.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Att lägga ner säsongen kommer att kosta det också, varför skulle spelarna bara magiskt gå med på att bryta sina kontakt och bli arbetslösa? Dessutom så gillar nog inte cmore att köpa en produkt det inte kan sända.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
9 spelare smittade, kanske därför det såg lite trögt ut för vissa i fredags.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2020-12-04
Gavelo: Känns som att försvaret är darrigare med Dackell i mål.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Överlägsna serieledarna timrå verkar ha det tufft mot väsby😂
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Att vi har ligans högsta budget, det vanliga nubbensnacket helt enkelt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Nubben ska alltid snacka om våran budget och ekonomi, gubben har ju dessutom noll koll. Mindervärdeskomplex?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Fick upp det också, var en gammal notis för matchen förra söndagen mot aik. Brukar ganska ofta få upp gamla notiser.
+ 1
Föregående · 32 · Nästa