Historik
Föregående · 37 · Nästa
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Dyra spelare lär ändå bli billigare, hela världen drabbas ju. Det jobbiga är klubbar med många dyra kontrakt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Bläddrar du igenom flödet så ser man att han har rätt på nästan allt, Seb Ohlson senast, Iikka ett annat exempel. Han lägger ut andra nyheter också från t.ex madhawk och allehanda.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Golden boy : Varför skulle folk avslöja någon som vill vara anonym. Han brukar allt som oftast ha rätt, det räcker att veta.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: Nej, de hade kommit överens om en lön men ingenting var påskrivet.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: Tro om det förhandlas om en förlängning med Iikka? Varit väldigt tyst och att dom inte gått ut med att han lämnar.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: – Det är dessutom en barndomsdröm som går i uppfyllelse att få dra på sig MODO-tröjan då jag vuxit upp i en familj där alla alltid varit MODOiter.
Det kanske också spelade in.
Det kanske också spelade in.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blåser på bra inne på förbundet...
Ishockeyprofilerna i upprop mot ishockeyförbundet www.aftonbladet.se/a/vQ77Ej
Ishockeyprofilerna i upprop mot ishockeyförbundet www.aftonbladet.se/a/vQ77Ej
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Dundee: Hoppade av lycka, MoDoit sen barnsben och hela familjen MoDoiter!
+ 19
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Amitiel: Finns det olika strängar av viruset, jag testades positivt i början(var ej i Italien), enda jag kände var en liten skum känsla i lungorna och lite snuva. Allt gick över efter typ 3 dagar så nu är jag förhoppningsvis immun.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Tror ni verkligen att Adam P lämnade Skellefteå för att lira i fjärde?
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tycker den här killen sett spännande ut när vi mött v-vik, bra på rören och bra teknik.
www.eliteprospects.com/player/262426/ken-jager
www.eliteprospects.com/player/262426/ken-jager
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Att Handelsbanken fortsätter sponsringen/samarbetet är väl positivt😁
www.facebook.com/126757624028201/posts/2774691935901410/
www.facebook.com/126757624028201/posts/2774691935901410/
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Har aldrig varit mer taggad till att köpa mitt årskort, vi supportrar måste stötta när det ser mörkt ut och inte vara några äckliga medgångssupportrar.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Sylle som tredjecenter? Han är ju hyfsad på tekningar iallafall.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
jonsson: Nej, våran budget är en av de högsta i ligan, vi har de bästa faciliteterna i ligan, vi har redan gjort 3 spännande nyförvärv och troligtvis har vi en av de bäst målvakterna i Sverige shl inräknad.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DödÅtSIF: Men har klubbarna råd att betala lönerna som står skrivna på kontrakten?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Kucherov trivdes nog rätt bra här i Övik under Hedmans bröllop så vi kan nog räkna in honom också. Sen kanske Foppis kan dra i några trådar i Colorado så vi får MacKinnon. Känslan är nog att rätt många utländska spelare kan komma till oss, mest troligt Nordamerikaner.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"Det nuvarande kollektivavtalet är giltigt till och med 2022, men båda sidorna har chansen att bryta det avtalet senast 15 september 2020, vilket skulle skapa en lockout inför säsongen 2020/21."
Vågar man hoppas?
Vågar man hoppas?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Om ni vill pröjsa för honom kan ni nog glömma Lööke, hartman, ohlson och lundin.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Minns när han släppte Iikka och det blev en storm på twitter om att kontot bara var "fake news".
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8879}: Det avslöjar jag inte ;) men han har rätt ganska ofta.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Litar mer på Glader än en random leksing på fb.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Snipan: Eller gör man en deal att Leksand inte får ta in spelare på kontrakt eller från 19/20.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mattias - 74: Vi vänder hatet mot allt och alla!
#coronaifskatillbaka.
#coronaifskatillbaka.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Rätt säker på att de riktiga reglerna säger lottning.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Glader har nog surnat till.
– Nej, han har ingen klausul och Björn Hellkvist ska träna Modo Hockey, punkt.
Men om Leksand vill köpa loss honom? Att de erbjuder er, och nu tar i jag, tio miljoner kronor?
– Som sagt, då säger jag samma sak som när Tambellini var på tapeten, att de får dubbla summan, avslutar Fredrik Glader.
– Nej, han har ingen klausul och Björn Hellkvist ska träna Modo Hockey, punkt.
Men om Leksand vill köpa loss honom? Att de erbjuder er, och nu tar i jag, tio miljoner kronor?
– Som sagt, då säger jag samma sak som när Tambellini var på tapeten, att de får dubbla summan, avslutar Fredrik Glader.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly: Kräv en gigantisk summa pengar för honom, 5 mille plus all lön vi betalt till honom.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: klockan tolv :), elva var det för damerna.
+ 1
Föregående · 37 · Nästa