Historik
Föregående · 36 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Anthony kanske kan locka brorsan ifall vi behöver en stor stark back som dessutom gör hyfsat med poäng.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Många fler än ifjol vid samma tid iallafall.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: Klasser sämre än Karlkvist-Johnson-Tambellini, allsvenskans bästa kedja någonsin.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon: Vart såg du det? Såg det inte på tweeten.
twitter.com/MODO_Hockey/status/1257949085966966784?s=19
twitter.com/MODO_Hockey/status/1257949085966966784?s=19
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: Den handlar om säsongskortsförsäljningen plus junior och damsidan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Tror att han har vad som krävs för att producera i HA. Gjort hyfsat med poäng i både shl och khl.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
DödÅtSIF: Vad tycker du modo gjorde för fel i hanteringen med Björn?
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: Då behövde vi en målis. Nu behöver spetsforwards, då känns det riskabelt att chansa på possler som inte direkt rosat marknaden.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Possler har gjort sig ganska opopulär i MoDo. Kändes inte som att han var aktuell.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Kamrem: Karla är spelaren jag kommer sakna mest. Samtidigt som jag unnar honom ett nytt äventyr så hoppas jag lite att det skiter sig i Finland och att han kommer hem och skjuter upp oss i shl, då skulle han enligt mig bli lika stor som guldhjältarna 2007.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Kolla Saiks trupper dom där åren. Huras skulle vinna guld med dom.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{8671}: Med största sannolikhet har du en immunitet efter infektionen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Vi får hoppas på att det är en riktigt modoit som vunnit nu!
twitter.com/AlfredAwful/status/1256134914501685251?s=19
twitter.com/AlfredAwful/status/1256134914501685251?s=19
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Har nästan en känsla av att det snarare skulle kunna vara så att det är Karlin som kontaktat modo.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Confusius: Victor Hedman och Zuuuc har jag hört, har du hört nåt sånt också?😂
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Björn har gjort sig totalt omöjlig för klubben, sponsorer är viktigare än en tränare.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Jan Erik: Men han tappade troligtvis sina bästa säsonger som brukar vara mellan åren 23-27
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Jan Axel hyllar Mikkelsson!
www.allehanda.se/artikel/alavaara-hyllar-modos-prestigevarvning-han-ar-ett-kaptensamne
www.allehanda.se/artikel/alavaara-hyllar-modos-prestigevarvning-han-ar-ett-kaptensamne
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8399}: Han är säkert ingen dålig tränare, men han förespråkar en annan hockey än den vi vill spela.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: B2B mot Timrå i slutet på oktober känns intressant.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly: Är rätt säker att vi kommer få se en annan Öhman denna säsong.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: Den korpenlirarns stats gör att det känns svårt/dyrt att få honom till allsvenskan. Vi får nog sikta in oss på dom med stats som tamby, typ 0.3-0.5 ppg.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Skulle Weinstock kunna vara något, även fast han är rätt gammal så har han behållt speeden rätt bra. Fick inte nytt av Örebro.
www.eliteprospects.com/player/620/marcus-weinstock
www.eliteprospects.com/player/620/marcus-weinstock
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}: En trio med Omark, Styf och Sundell skulle vara ganska intressant.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
goleafs: Jag är skadeglad men tycker ändå synd om er, vi vet hur det känns.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Tegnell lätt, gillar den karln. Tar inte skit från någon.
+ 2
Föregående · 36 · Nästa