Historik
Föregående · 40 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2020-03-06
Tikarna måste nu göra 13 mål i sista. Tycker vi borde kunna slappna av nu!
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2020-03-06
Steken84: Vi har spelat illa innan flera lövenmatcher men ändå gjort bra matcher mot dom.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2020-03-06
NuMo: Menade av totala tiden, inte bara tiden i off och def zon
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2020-03-06
Steken84: Motståndarna har i snitt pucken 32% av matchen i våran zon och vi har drygt 51%
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2020-03-06
Bad_Brett: Tror vi inte sett våran högstanivå ännu. Vi har höjt oss flera snäpp mot bättre motstånd(förutom timrå) som t.ex Löven där vi tagit 8/12p mot "seriens dominant". Varför ska man göra sina bästa matcher mot Tingsryd mfl när vi ändå har avfärdat dem rätt lätt?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2020-03-06
Steken84: Tror det är för att de ofta hamnar i egen zon efter de varit i långa anfall, de orkar nog inte spela fullt så aggressivt som de vill hela tiden. I bp byter de direkt när de får chansen och det blir ofta korta byten.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Förlorar vi med ett mål ikväll måste tik vinna med 13-1, 12-0 etc.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9028}: Jag släppte det helt efter typ ett år. Varför ska man gå runt och älta saker man inte kan få ogjort? Det är ju bara onödigt.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
udden: Nej nej, vi har bästa målvakten! Har cannata varit förste keeper i vm? ;)
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
I spel med lika styrka så hade vi haft seriesegern klar sen några omgångar tillbaka.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
{9028}: #6 är en av våra bästa och ligans bästa junior! Du snackar om förträngda tider nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JoseGonzales: Tror att det blir runt 400 för vardera. Eller hoppas på det iallafall🤣
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Woody Jokinen: Barto nollar såklart löven. En av de bästa målisarna i Sverige.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Heyerdal: Barto var med idag också på matchvärmningen imorse
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Tror du råkat titta på wingerlis tackling mot Leksand och inte Åslins på Bartosak.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Dom flyger till de längsta bortamatcherna under säsong också tror jag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Han körde först själv med Anders Eriksson innan träningen började sen var han med en stund på riktiga träningen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Det stämmer, nu spelar inte Tingsryd för att slippa kvala dock. Dessutom är vi ljusår bättre nu än för 2 år sen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Donald: Tror det är bättre för honom att få tillbaka matchtempot i kroppen innan slutspelet drar igång.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9028}: Ni har torskat hemma på fredagar mot Kristianstad och Khk, två av dom sämsta lagen i ligan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11: Linus Ölund och Johan persson i en fjärde, Sallinen och Desh i en tredje? Tom Hedberg kommer inte heller acceptera en roll som 7/8 back, han nekade shl-anbud redan den här säsongen och tjänar inte några små pengar i MoDo.
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Heyerdal: Vårat j18 har bara ett fåtal 02or, resten är underåriga. De bästa lirar i j20 som dessutom är väldigt unga.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Näst intill. -2 miljoner från fonden men annars borde vi kunna ha samma. Tror dessutom att vi kommer sälja fler säsongskort till nästa år.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2020-02-28
JoseGonzales: Kom hit igen när ni snittat över 7k en hel säsong.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Visas väl en HA-match och en shl-match i veckan på sportkanalen.
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Klev Johan F av? Känns inte som jag såg honom i sista, kan dock ha fel.
Föregående · 40 · Nästa

twitter.com/adamjjohansson/status/1236018675767021569?s=20