Historik
Föregående · 41 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Gusse: Rätt säkert på att det avgörs på fredag nästa vecka. Varför skulle vi inte rå på ett bik som inte har något att lira för?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Skiljer egentligen 5 i målskillnad för att vi har gjort 23 fler mål än Timrå och det är det som räknas om det är lika i målskillnad.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bartosak har hjärnskakning och missar minst en veckas spel.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: It aint over until the fat lady sings.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Heyerdal: Om det skulle sluta med att vi tappa finalplatsen och resterande tabell håller sig lika kommer vi få Bik, ssk och hästen hemma.
+ 1
Timrå IK > Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
JonteD: Tycker inte det ser ut som det. Enda hindret var en klubba från Olofsson vilket är rätt lätt att komma förbi.
twitter.com/ant_erix/status/1232754558364999681?s=19
twitter.com/ant_erix/status/1232754558364999681?s=19
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Tar emot att säga, men om #6 snart är tillbaka tycker jag vi ska bänka #41. Han gör bort sig flers gånger per match och är för trög för att rätta till sina misstag.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Ringa hem dackell lite snabbt? Han har rätt fin statistik i Norge.
6 2.01 .932
6 2.01 .932
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Kolla på t.ex Kucherov, Hedman, Point och Stamkos och kolla deras löner. Där får du se spelare som är kraftigt underbetalda sett till deras meriter.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84: Exakt, precis som när Ölund blev mosad av Lasu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Enligt Per på öa släppte inte Bartosak in ett enda mål på träningen😂
+ 16
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Så hade du inte sagt om Rödin låg där efter att fått huvudet in i sargen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: Om du kollar på våra årsredovisningar så kommer du se att vi har mer pengar än ni någonsin kan drömma om. Vi kommer ej bli ett nytt aik.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Våran totala PDO ligger på strax över 102. Johnson Karla och Tamby drar nog upp den rätt mycket med sin brutala överlägsenhet. Skulle tippa att resten av laget ligger runt 95-100
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Tror ingen här kräks över att Dalle gör en bra match.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Menade mer att KIK kan nog spela lika grisigt mot oss och att Timrå kan riskera en massa skador. Vi hade bara tur att vi klarade oss.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Timrå har allstå Kristianstad sista matchen. Skulle vi säkrat finalen innan den borde Timrå bara lämna WO eller vila en massa spelare😂
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Inte så jättenära, dom måste ta 2 trepoängare mer än Västerås på 4 matcher.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vad tror ni, gör Jonathan 7 poäng eller fler på de avslutande 4 matcherna och går om Arlbrant med flest poäng på en säsong genom tiderna?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
{4606}: Troligtvis, klubbar i Sverige brukar inte få betalt för att låna ut spelare. Förutom att dom tog nog över lönen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
{4606}: En bra peng? Almtuna var tvungen att sälja av många av deras topplirare och du tror att dom har råd att betala en bra peng?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Nu finns Belovs propp på Instagram för er som missade den!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Nej, lär dig reglerna. Domarna kan uppgradera till mp efter match. Kan även dagen efter bli anmäld till diciplinnämden.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Kanske man kan byta plats på From och Forsberg rakt av. Vill minnas att From hade rätt bra kemi med Olofsson och Rosdahl i början av säsongen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{3405}: Du glömmer Karlkvist, tycker han är mer sevärd än alla de där spelarna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Rosdahl med Kangas och Jellvert. Tror Olofsson och Forsberg kan må bra med en vindsnabb kille bredvid sig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RedNek: Troligtvis inte, vilade några byten efter smälleb men fullföljde matchen.
Föregående · 41 · Nästa