Historik
Föregående · 48 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Olli Hahl: Nu får vi hoppas Sylwander hann förstärka rutorna!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2019-12-20
Kulltorp: Rosdahls var felaktig, eran grabbs fel att han åker som en ostkrok. Dessutom kommer ni ofta undan med saker vi har åkt för
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Hassan: Och folk som kastar sönder bussrutorna😂. Men Sylwander verkar fixa det så det är nog lungt på den fronten ikväll
twitter.com/cmoresport/status/1208035316248039425?s=19
twitter.com/cmoresport/status/1208035316248039425?s=19
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Det här är nog en av de enda chanserna han får att representera sitt land, klart som fan att han ska åka.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{8839}: Dahlén liten och klen, åkte hem till Timrå för han fick ont i sin lilla tå😂
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona 2019-12-17
Bra inställning är något Öhman verkar ha iallafall
Hur har du mått när du inte fått spela?
– Det har varit tufft, men det är bara att kriga på isen och köra extra på gymmet. Man måste ju visa att man vill vara med.
Du har inte sagt åt din agent att ringa Fredrik Glader så han kan leta en ny klubb?
– Nej, absolut inte. Man ska förtjäna sin plats och de andra backarna har varit riktigt bra. Det enda jag kan göra är att visa att jag förtjänar min plats.
Hur har du mått när du inte fått spela?
– Det har varit tufft, men det är bara att kriga på isen och köra extra på gymmet. Man måste ju visa att man vill vara med.
Du har inte sagt åt din agent att ringa Fredrik Glader så han kan leta en ny klubb?
– Nej, absolut inte. Man ska förtjäna sin plats och de andra backarna har varit riktigt bra. Det enda jag kan göra är att visa att jag förtjänar min plats.
+ 19
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona 2019-12-17
jonsson: Man kan väl inte hålla på Timrå heller? Vi får väl hoppas på kryss
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona 2019-12-17
Tarasov: Adam J:s hockeykunskaper finns inte, det vet vi sen tidigare. Men här om dan så kom nog det värsta på länge från honom, han tog ut ett "superlag" från allsvenskan där han tog med Simon fernholm men inte Toby eller Norris Norlinder🤔
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona 2019-12-17
goleafs: Korpenlirarn är 2 poäng före eran bäste poängplockare med 12 matcher färre😉
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona 2019-12-17
jonsson: Troligtvis, men det brukar komma ut ungefär en och en halv timme innan matchstart
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona 2019-12-17
jonsson: Vilka frågetecken finns det förutom Norlinders plats?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona 2019-12-17
jonsson: KHK är ett mediokert lag, förväntar mig en kross😉
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Linus Petterson lånas ut till Kristianstad till 30 december
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Vi är före er i tre av fyra tabeller där😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Charliejfz: Finns ingen chans att Tambellini lämnar under denna säsongen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Många svenskar reser till och med över till Finland för att få vård, även om det kostar. Det säger väl en del om hur den svenska sjukvården ser ut nu.
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2019-12-13
{6870}: Där försvann glädjen från kvällens vinst😥, kämpa på Oskar!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2019-12-13
Heyerdal: Tambi åkte för delaying the game, inte crosschecking
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2019-12-13
Heyerdal: Ska man ta den där på Tambellini kan man ta 10 st till per match också....
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2019-12-13
Gavelo: Håller med om att det är för högt på ssk, det borde snarare vara runt 3.2
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2019-12-13
Gavelo: All underliggande statistik visar att MoDo ska vara det bättre laget, och det är de algoritmerna och oddssättarna går efter.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2019-12-11
puffe: Vi var väl välkända för att vara landets mest enögda supporters? Vi måste fortsätta att leva upp till det.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sture Andersson kommer hyllas den 12/2 mot Timrå!
www.modohockey.se/artikel/2sdqak449-4ij6i1/modo-hockey-hyllar-sture-andersson-12-februari
www.modohockey.se/artikel/2sdqak449-4ij6i1/modo-hockey-hyllar-sture-andersson-12-februari
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2019-12-13
snowden: Mycket mål i dom 2 första matcherna, totalt 20 mål och 11-9 i målskillnad till oss.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Hoppas på samma fart som mot Mora men med bättre/smartare avvägningar i det defensiva.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Madhawk skrev nåt om att han ska till Tjeckien.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Wallinder är en kille som borde kunna ersätta honom rakt av, har sett honom lite i j20 och han har en skridskoåkning i klass med Norlinder även fast han är 193cm lång. Dessutom har han ett tyngre skott.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Som tidigast tar det slut 31 december men att Sverige missar kvarten borde inte kunna ske och som senast tar det slut 5 januari.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2019-12-11
Heyerdal: Det är väl det målvakterna är till för? Omöjligt att inte släppa till något läge på 4 boxplay.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2019-12-11
Heyerdal: Vårat bp tycker jag är bättre än 5 mot 5 i egen zon
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2019-12-11
Heyerdal: Tycker att Joel borde gå före Linus, visst han kanske har bättre teknik men Joel känns så mycket mer komplett för allsvenskan.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Samma kampvilja som mot löven! Plus att det lossnar för Karla igen, tycker han haft oturligt mycket ribb och stolpskott.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jag var på den matchen, och har knappt missat en enda hemmamatch sen 2011. Själv skulle jag också ha svårt att hitta motivation i en sådan match och även om motivationen skulle funnits skulle nog resultatet bli nära det som blev.
+ 2
Föregående · 48 · Nästa
