Historik
Föregående · 47 · Nästa
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Du som är så intresserad av Tambellini, ge oss zaar och bristedt så får ni honom😉
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2019-12-29
puffe: En hyfsad spelare, men kommer nog aldrig bli en nhlspelare som många tikare är säkra på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2019-12-29
Gavelo: Vad menar du med jippomatch? Dessutom gick det rätt bra hemma mot löven i en fullsatt hall.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Om man slår ut det på allt tycker jag båda lagen är jämbördiga.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
{8839}: Du verkar redan irriterad av eran förlust imorgon.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Skåne-derbyn tycker jag alltid är roliga att titta på, händer ofta väldigt mycket på dom matcherna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Tingsryd är väl inte det starkaste motståndet dock
MoDo Hockey > Sv: VIK - Modo
{5647}: Tycker inte det är det taktiska som fallerar, många har blivit utlånad på grund av bristande storlek för att kunna hålla pucken på ett bra sätt. Som exempel har vi tobbe och lp
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
EXPLORERSMÅLAND: Ni har tur att Tambellini missar matchen nu på söndag, skulle bli alldeles för jobbigt att möta alla dom 3 bästa spelarna i HA samtidigt. Räcker med 2 av dom
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Precis, att ha pucken i luften gör en inte mindre tacklingsbar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Skulle säga att lägga pucken på bladet och åka är sämre än att transportera pucken vanligt. En lätt touch på klubban och pucken åker ner, en lätt tacklingen och pucken åker troligtvis ner då också. Dessutom tror jag att det skulle gå långsammare att transportera pucken så.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Att målvakterna måste stå upp längre när en spelare är bakom mål är bara positivt för sporten, en passning upp i slotten kommer bli då mycket farligare om målvakten måste stå upp för att försvara ett zorro-mål. Förr i tiden fanns ej slagskott, när dom första gjorde det tyckte folk att det var dåligt för sporten med "en sådan utveckling". Nuförtiden görs en stor andel av målen med direktslaggan ut i taket, tänk om det varit förbjudet?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Tror de samlas imorrn för att få en träning i benen innan match igen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Att ranka Toby 29 eller vad det var är ett rent tjänstefel och ännu ett bevis på att Adam inte har någon som helst kunskap om hockey. Dessutom så är karlkvist en av de mest underskattade spelarna i allsvenskan, tycker att det har varit han som varit mest drivande i våran första. Skulle aldrig byta bort honom mot leduc, deilert, lundin, dahlen eller Forsberg.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Han får mycket mindre med istid än i fjol och spelar ett mycket mer defensivt spel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Deilert är väl där uppe och nosar om bäste back i löven? Eller iallafall offensivt, defensiven är väl inte hans starkaste sida?
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2019-12-20
modomille: Om du kollar Oskarshamns backsida ifjol så tycker jag den liknar vår ganska mycket.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tusan vad mycket bra hockey det blir efter jul, Sverige Finland på annandan, MoDo västerås dagen efter det och om en vecka från nu så kommer vi få tvåla dit lillebror igen inför 7350 personer!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Storebror_Modo: Tryck på stats istället för roster när du klickat på MoDo
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2019-12-20
Trilske: Forsberg har jag för mig fick lägga några straffar i lule
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2019-12-20
locken: Fart är inte det viktigaste i straffar, snarare tvärtom om man lyssnar på målvakterna som t.ex petter Rönnqvist
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
JonteD: Dahlén är tidningarnas gulleplutt, det har vi vetat länge. Men jag tycker Tambellini är en mer komplett hockeyspelare, dom har likande skott och skridskoåkning men Tambellini är större och starkare i närkamperna och bättre i den defensiva zonen.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Woody Jokinen: Jag kan inte höra er där nere i tabellen
+ 1
Föregående · 47 · Nästa


