Historik
Föregående · 61 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Ygge83: med nhl pengarna från calle och emil kanske. Man kan iallafall hoppas
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Modo Chanel sänder live idag kl 12.30, tror ni dom presenterar nån ny spelare?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smartin: isak wallin kan väl gå in som andre keeper. Gjorde ju ett grymt jobb i slutspelet
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Såg en helikopter ovanför skyttis området har ni varit där?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Någon som har nån uppdatering om vart alla letar efter markus nu?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Är du i närheten av övik eller reser du upp?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Finns det nåt roligare än att läsa i brynäsboken när dom ligger under så säg😂
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: skulle vara skönt att behålla lindgren eller leman men båda skulle vara det bästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Varför precis modo? Dom använder inte ens såna vad jag vet?😂
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: Tror att han kan bli kvar. Han skrev också "det här går vi starkare ur"
+ 1
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
honken21: Vi spelade i shl för mindre än 2 år sen
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
honken21: Shl har ingen själ kvar. Spelarna flyttar hit och dit där dom får högst lön istället för att spela för sin moderklubb
+ 1
Brynäs IF > Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{7225}: Hört på byn att collinton tränar MoDo nästa säsong 😉
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Vad tror ni om honom? Verkar ej få förlängt i färjestad
www.eliteprospects.com/player.php?player=20380
www.eliteprospects.com/player.php?player=20380
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförening vs indijanerna från Jöttä-borrj
Zappaholic: Så lät det inte hos er efter den näst sista matchen mot lhc😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Alltid kul att läsa i brynäsboken när dom torskar
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Modo vann mot Timrå och leksand och brynäs torska. Kan kvällen bli nå bättre?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: Tror inte dom kommer lyckas rubba mögle. Dom har ju iallafall en målis
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Det är bra att timrå är kvar i ha så vi får fler derbyn
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Den har snubben vore nåt😂😂😂www.eliteprospects.com/player.php?player=497062
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Läste att carl grundström var nära ett nhl kontrakt. Både kul för honom och modo får en massa pengar
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Han hade varit nåt, 2 meter och 108 kilo är inte illa också har han gjort ganska mycket poäng
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Tycker att man ska skriva in vilken liga man har sitt lag i och pengarna borde delas ut procentuellt där efter
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: finns säkert inte så många fler shl fans än ha fans som har abonnemang att det blir en skillnaden blir 1950% fler
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Håller med fullständigt. Tror han kan vara stabil i defrnsiven om han får spela sin spelstil och inte tjurrusa ner i hörnen
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 170227
hanzon: Johan gossas dömmrr ikväll. Han brukar väl vara rn shl domare?
MoDo Hockey > Sv: Modo - BIK 170225
{7225}: brejcak och smotherman måste modo förlänga med. Det blir inga baklänges mål när brejcak är inne och smotherman måste vara en av dom starkaste i sarghörnen jag sett
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 170227
Rytter: Mora har redan vunnit serien så dom kanske vill vila nån spelare
Föregående · 61 · Nästa