Historik
Föregående · 60 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Oskarshamn-Modo 171216
Nucky: De skrev på fb att han mådde bra under omständigheterna och följer med bussen hem
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Oskarshamn-Modo 171216
Hälge: Hoppas vi båda hamnar i toppen och får spela allsvenska finalen! Men vi hamnar etta såklart 😉😀
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 13/12
En sak jag har tänkt på, fan vad ritola är dålig. Ser så trög och ointresserad ut och bara gjort 13 poäng
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 13/12
modomille: Vi har gjort mest mål i serien och släppt in näst minst. Tycker bådar gott in för framtiden
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 13/12
Robin Ztorken L: Vi har gjort mest mål i serien så du kan inte klaga på anfallsspelet🤔
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: men 3-1 i mål till modo!😃😃 måste se det positiva också
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83: missar solklar interfearence på molin och tar det där. Helvete va dåligt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Okej. Vad kul att han äntligen är tillbaka
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 1/12
Och i slutet när strömberg blev tacklad av björka i slutet börja grinollen skrika på björka när han ville åka därfrån
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 28/11
Ogie Ogilthorpe: Tror du kan skicka mail eller på twitter till widebro
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 28/11
{8384}: ikväll blir det vinnst! Hoppet är det sista som överger människan. Jag har varit på varje match den här säsongen och så kommer det förbli. 😊
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo inkomster 2016
Från Hörnefors: vissa av de där lönerna är väll från andre klubbar?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Leksand 11/11
mikenomad: Tror inte röymark är tänkt som en offensiv stjärna utan mer en sån som kan stänga ner motståndarnas bästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tycker att Wahlgren varit en av dom bättre i modo på slutet
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 25/10
Fortsätter vi som i tredje när vi trampade på och fega inte ur framför mål så tror jag att det kan bli poäng mot aik
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 17/10
Rytter: ännu en skitig andra period ;( . Men till matchen på fredag har jag faktiskt en ganska bra känsla. Ingen aning varför jag har det.
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2017-10-09
Sputnik: www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/E3Jk2/vandningen--kan-hamna-i-allsvenskan
Vore en hyfsad förstärkning
Vore en hyfsad förstärkning
+ 18
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7804}: Ser faktiskt hellre modo talanger i vilket lag som helst utom frölunda och Skellefteå
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
sportbloggare.com/dragskott/dragskott-rankar-lagen-i-hockeyallsvenskan-plats-4?platform=hootsuite
Om modos forwards bara får en 3 så måste leksand väl vara det enda laget med 4 eller 5
Om modos forwards bara får en 3 så måste leksand väl vara det enda laget med 4 eller 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Vad hände egentligen med pucken i 4-3 målet? En av dom sjukare puckbanor jag sett
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Tror inte att MoDo ville ha kvar han när han lämnade för fhc
MoDo Hockey > Sv: Modo Försäsongsmatcher 17/18
{5647}: Vad står det i matchen? Gittar inte resultatet nån stans
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Tränar tobias enström med modo nu när nhl lagen har semester?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det har vi björklund till😎 inte många i sverige som har lite hårt och träffsäkert direkt skott
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Tycker att aik ser sämre ut än i fjol. Har haft många tunga tapp på backsidan och deras påfyllnad tycker jag inte ser lika bra ut
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21: Så här skulle jag ha satt i hop kedjorna: 1 Karlkvist Molin Eriksson
2 Björklund Öhman Marklund
3 Alba Häggström Röymark
4 Stål-lyrenäs Wahlgren Öhman
2 Björklund Öhman Marklund
3 Alba Häggström Röymark
4 Stål-lyrenäs Wahlgren Öhman
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tänk en kedja med alba häggström och röymark. Vad jobbig den hade varit att möta
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste att ikononen måste lämma brynäs i 3 månader för militär tjänstgöring 😂
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: 29 spänn i månaden och 350 per år kan det väll ändå vara värt
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Från Hörnefors: Vad tror ni om honom? (Känns ej realistiskt)
www.eliteprospects.com/player.php?player=59968
www.eliteprospects.com/player.php?player=59968
Föregående · 60 · Nästa