Historik
Föregående · 16 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
moreten: Ja jag ska nog hem. Ska nog upp till Timrå vid midsommar, kanske ska pissa lite utomhus då. :)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Tikinmyheart: Kanske åker upp till Timrå å pissar tebax för gammalt groll. :)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
moreten: Verkar tydligen som så.
Går ju vissa trevliga rykten om en annan så det stämmer väl det oxå då. :P
Går ju vissa trevliga rykten om en annan så det stämmer väl det oxå då. :P
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Tikinmyheart: Hittade inget där att han skrivit på.
Borde ju stå på Frölundas officiella hemsida med tanke på allt pissande som är här inne. ;)
Borde ju stå på Frölundas officiella hemsida med tanke på allt pissande som är här inne. ;)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Dream Team:
Ja nu kommer jag inte ihåg exakt vad jag tänkte ångåend A Steen, förmodligen inte allt för mycket.
Gick ju bra endå. :)
Ja nu kommer jag inte ihåg exakt vad jag tänkte ångåend A Steen, förmodligen inte allt för mycket.
Gick ju bra endå. :)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Dream Team:
Rykten brukar ju vara en ofta förekommande sak i silly season tider. Tycker det är konstigt att vissa Timrå-iter sågar Hahl vid fotknölarna redan innan allt är klart!
Klart som fn att tidningarna skriver att dom erfar mm att Hahl ska gå till Frölunda eftersom dom är enda klubben i sverige som har kontaktat Hahl.
Inte samma mediala intresse att skriva att dom erfar att han ska gå till Minsk eller nåt i Ryssland. :)
Rykten brukar ju vara en ofta förekommande sak i silly season tider. Tycker det är konstigt att vissa Timrå-iter sågar Hahl vid fotknölarna redan innan allt är klart!
Klart som fn att tidningarna skriver att dom erfar mm att Hahl ska gå till Frölunda eftersom dom är enda klubben i sverige som har kontaktat Hahl.
Inte samma mediala intresse att skriva att dom erfar att han ska gå till Minsk eller nåt i Ryssland. :)
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Gillar inte riktigt tanken på vad som kan hända om Hahl kommer. Då kommer förmodligen Nordqvist hamna som 3dje center vilket förmodligen inte är hans ambition. Nja då tycker jag Frölunda ska skippa Hahl och kör på dom centrar vi har plus en till.
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Kanske lika bra att vara med i khl eller vad det heter på en gång istället för att tappa alla spelare dit.
Loob och Ahdrian kanske är rätt ute endå... :P
Loob och Ahdrian kanske är rätt ute endå... :P
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Klinth:
Ja vill man sätta sig själva i skiten så. :)
Men har man en uttalad målsättning som säger semifinal säsongen 08/09 kan man inte börja sälja iväg dom bästa spelarna i laget.
Men visst kommer det en bättre back isåfall så klagar väl inte jag.
Ja vill man sätta sig själva i skiten så. :)
Men har man en uttalad målsättning som säger semifinal säsongen 08/09 kan man inte börja sälja iväg dom bästa spelarna i laget.
Men visst kommer det en bättre back isåfall så klagar väl inte jag.
Tre Kronor > Sv: Hockey VM
Där var det då slut...
Men man kan fn inte säga annat än att man är stolt över vad detta Svenska landslag kunde prestera mot ett oerhört stjärnspäckat Kanada.
Men man kan fn inte säga annat än att man är stolt över vad detta Svenska landslag kunde prestera mot ett oerhört stjärnspäckat Kanada.
Frölunda HC > Sv: Silly Season
qslig:
Nu är det ju inte säkert att han sticker redan till kommande säsong, kan ju bli utlånad som Hörnqvist var i vintras. :)
Nu är det ju inte säkert att han sticker redan till kommande säsong, kan ju bli utlånad som Hörnqvist var i vintras. :)
Brynäs IF > Sv: Elitserien epilog...?
70 Rodrigues:
Jag tror nog det ska till mycket mer innan Frölunda eller något annat lag lämnar Elitserien.Tror mycket är ett spel för galleriet för att inte utöka till 14 lag...
Jag tror nog det ska till mycket mer innan Frölunda eller något annat lag lämnar Elitserien.Tror mycket är ett spel för galleriet för att inte utöka till 14 lag...
Brynäs IF > Sv: Elitserien epilog...?
70 Rodrigues:
En annan sak är ju om det blir som i fotbollen med deras europacuper med mera... Men att helt lämna Elitserien är för mig om Fan otänkbart. Då försvinner tjusningen...
En annan sak är ju om det blir som i fotbollen med deras europacuper med mera... Men att helt lämna Elitserien är för mig om Fan otänkbart. Då försvinner tjusningen...
Brynäs IF > Sv: Elitserien epilog...?
70 Rodrigues: Tummen ner typ...
Finns väl inget roligare att tracka motståndarfansen efter en vinst. :)
Jag som inte kan tyska hur fn ska det gå till då tex. :P
Finns väl inget roligare att tracka motståndarfansen efter en vinst. :)
Jag som inte kan tyska hur fn ska det gå till då tex. :P
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Klinth: Inget är klart föränns det står på Frölundas hemsida. :)
Andreas platsar mycket väl där så när han är klar är jag nöjd.
Micke hade ju ett segt år, tror han hade presterat bättre iår men men...
Andreas platsar mycket väl där så när han är klar är jag nöjd.
Micke hade ju ett segt år, tror han hade presterat bättre iår men men...
Frölunda HC > Sv: Silly Season
qslig: 4 när M Holmqvist drar...
Så en riktig toppcenter vill jag se mellan Kallio och Andersson.
Så en riktig toppcenter vill jag se mellan Kallio och Andersson.
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Dragan 2k: Behöver vi fler än 1? :)
Minst en riktigt j*vla bra center vill jag se iallafall.
Minst en riktigt j*vla bra center vill jag se iallafall.
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Klinth:
Ska bli kul att se vilken center som Frölunda kommer att värva nu.
Ska bli kul att se vilken center som Frölunda kommer att värva nu.
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Tycker det är synd att skicka iväg han redan nu...
Rackham borde väl veta hur Dackell var fösta säsongen han kom hem från NHL... :)
Rackham borde väl veta hur Dackell var fösta säsongen han kom hem från NHL... :)
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Synd att man inte skrev nytt kontrakt med Rahm innan han kritade på för Borås.
För jag personligen tror stenhårt på Ahonen. Han har ju varit en av Finlands mest lovande juniorer men sen har ju sjukdom ställt till det. Jag tror att han kommer prestera mycket bättre nästa säsong. Även Holmqvistarna med flera nyförvärv kommer prestera bättre.
Känns som att dom 2 senaste säsomgerna inte varit riktigt riktiga i hela truppen. Nu kommer Frölunda ha kvar i princip hela laget från säsongen som varit vilket är viktigt.
För jag personligen tror stenhårt på Ahonen. Han har ju varit en av Finlands mest lovande juniorer men sen har ju sjukdom ställt till det. Jag tror att han kommer prestera mycket bättre nästa säsong. Även Holmqvistarna med flera nyförvärv kommer prestera bättre.
Känns som att dom 2 senaste säsomgerna inte varit riktigt riktiga i hela truppen. Nu kommer Frölunda ha kvar i princip hela laget från säsongen som varit vilket är viktigt.
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Ska bli väääldigt intressant och se vad som händer på målvaktssidan.
Ahonen har en vääldigt hög högsta nivå men väldigt lååg lägsta nivå.
Johan Holmgvist vore ju coolt, var inte Frölunda på han innan han drog till USA?
Ahonen har en vääldigt hög högsta nivå men väldigt lååg lägsta nivå.
Johan Holmgvist vore ju coolt, var inte Frölunda på han innan han drog till USA?
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
Hawerchuk:
Jag skulle starta ett uppror direkt. :)
Hellre ett SM-Guld än nåt guld i en Rysk liga...
Jag skulle starta ett uppror direkt. :)
Hellre ett SM-Guld än nåt guld i en Rysk liga...
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
LL: När Borås går upp i Eliten sticker Frölunda till Europeiska ligan. :)
Nä jag vill nog ha kvar Frölunda i Elitserien, annars lär man ju börja hålla på något nytt lag å det känns ju sådär.
Nä jag vill nog ha kvar Frölunda i Elitserien, annars lär man ju börja hålla på något nytt lag å det känns ju sådär.
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
Lite nytt att läsa för er som missat...
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
sidharta:
Vet du vilket lag i Elitserien som har mest fans i Sverige?
Blir det bättre med att uttöka ligan sportsligt?
På lång sikt eller på kort sikt?
Varför ska det fungera för oss medans det inte fungerat för våra grannländer?
Hockeyligans nya styrelse kommer nog se över en uttökning av ligan då det är deras jobb och inte klubbarna i sig.
Sen om dom anser att ligan måste öka för att svensk hockey ska överleva så lär dom då göra det.
Men om dom inte anser det då?
För det är ju endå dom som ska se till ligans bästa...
Tror personligen det kan vara bra för hockeyn på lång sikt med en uttökning, men det är vad jag tro och det är ju inte säkert det stämmer.
Eller vänta nu, jag är ju Frölundait så det kan ju inte stämma. Hmm...
Vet du vilket lag i Elitserien som har mest fans i Sverige?
Blir det bättre med att uttöka ligan sportsligt?
På lång sikt eller på kort sikt?
Varför ska det fungera för oss medans det inte fungerat för våra grannländer?
Hockeyligans nya styrelse kommer nog se över en uttökning av ligan då det är deras jobb och inte klubbarna i sig.
Sen om dom anser att ligan måste öka för att svensk hockey ska överleva så lär dom då göra det.
Men om dom inte anser det då?
För det är ju endå dom som ska se till ligans bästa...
Tror personligen det kan vara bra för hockeyn på lång sikt med en uttökning, men det är vad jag tro och det är ju inte säkert det stämmer.
Eller vänta nu, jag är ju Frölundait så det kan ju inte stämma. Hmm...
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
Ni som tror att Frölunda förespråkar 10 lag ska kanske se detta.
Tre Kronor > Sv: Hockey VM
difzi:
Så behöver det inte nödvändigtvis vara...
Jag har tv3 på "hotellet" men inte tv6. :)
Så behöver det inte nödvändigtvis vara...
Jag har tv3 på "hotellet" men inte tv6. :)
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Dragan 2k:
Härligt... :)
Jag ville att Micke skulle förlänga, tycker han gjort det bra.
Härligt... :)
Jag ville att Micke skulle förlänga, tycker han gjort det bra.
Föregående · 16 · Nästa
