Historik
Föregående · 21 · Nästa
Frölunda HC > Sv: HV71 - VF
Sannes:
Illa...
Hörde bara på radion, men får väl se sen hur det såg ut.
Har vi bara 5 backar kvar nu?
Ahnelöv är väl utlånad?
Illa...
Hörde bara på radion, men får väl se sen hur det såg ut.
Har vi bara 5 backar kvar nu?
Ahnelöv är väl utlånad?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH:
Skoj läsning i bloggen angående "Det var hetare förr"
Man känner igen sig. :P
Skoj läsning i bloggen angående "Det var hetare förr"
Man känner igen sig. :P
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
StoltBrynäsare:
Kan bara hålla med. Oootroligt kyligt av Bäckis.
Kan bara hålla med. Oootroligt kyligt av Bäckis.
Länkar:
http://www.nhl.com/#
http://www.nhl.com/#
Frölunda HC > Sv: Luleå - Frölunda
mok:
Så sköön och så behövlig vinst. :)
Bra att vi stiger i backmålagörarkigan oxå. :P
Så sköön och så behövlig vinst. :)
Bra att vi stiger i backmålagörarkigan oxå. :P
Frölunda HC > Sv: VF - SAIK
mok:
Vågar inte tippa idag. :P
Men tror på vinst, och att Morrison gör sitt första mål. =)
Vågar inte tippa idag. :P
Men tror på vinst, och att Morrison gör sitt första mål. =)
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Djurgårdens IF
Det håller i sig...
Varje match jag sett live har det blivit vinst. :P
Varje match jag sett live har det blivit vinst. :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
actionleif:
Skridskor med pump i hela skon vore kanske en bra idé. Kanske skulle tipsa Foppa om det. :P
Skridskor med pump i hela skon vore kanske en bra idé. Kanske skulle tipsa Foppa om det. :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jonmannen:
Felet med Foppas fot är att den krymper när den blir ansträngd. Från storlek 8 till storlek 6...
Felet med Foppas fot är att den krymper när den blir ansträngd. Från storlek 8 till storlek 6...
Frölunda HC > Sv: SSK - VF
Danne_l:
Vem startade slaktpatrullen???
Om jag minns rätt så var det inför Färjestads matchen å efter det har det ju gått bra... :P
Vem startade slaktpatrullen???
Om jag minns rätt så var det inför Färjestads matchen å efter det har det ju gått bra... :P
Frölunda HC > Sv: SSK - VF
mok:
4 förluster på rad kan man ta ibland. Mora och Södertälje tycker jag har varit bra dessa matcher. 0-2 mot MoDo är inte så mycket att orda om, verkade vara en bra insats av F
4 förluster på rad kan man ta ibland. Mora och Södertälje tycker jag har varit bra dessa matcher. 0-2 mot MoDo är inte så mycket att orda om, verkade vara en bra insats av F
Frölunda HC > Sv: SSK - VF
Svanru:
Kommer inte ge någon betydelse då flertalet av backarna underpresterar.
Sparkar dom Bäckman under uppehållet bränner jag alla min souvernier. :P
Kommer inte ge någon betydelse då flertalet av backarna underpresterar.
Sparkar dom Bäckman under uppehållet bränner jag alla min souvernier. :P
Frölunda HC > Sv: SSK - VF
Dags för lite bättre försvarsspel...
Tur att det är landslagsuppehåll nu. Hoppas Frölundas uttagna spelare tar förnuftet till fånga och stannar hemma. Behövs en rejääl uppryckning nu.
Tur att det är landslagsuppehåll nu. Hoppas Frölundas uttagna spelare tar förnuftet till fånga och stannar hemma. Behövs en rejääl uppryckning nu.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 1/11-07
65selander:
Var det jämt ifjol så är det jämnare iår. :P
Var det jämt ifjol så är det jämnare iår. :P
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 1/11-07
70 Rodrigues:
Mora var faktiskt bra idag.. Spelade aggresivt å checkade fast frölunda mest hela tiden...
Mora var faktiskt bra idag.. Spelade aggresivt å checkade fast frölunda mest hela tiden...
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Mora
70 Rodrigues:
Konståkning tror jag... Disney on ice skulle väl vara i Scandinavium snart!
Nä allvarligt så gör vi några misstag i 2a perioden som bädder för denna förlust. Tycker vi spelade upp oss i sista men det ville sig inte vägen idag... Heller.
Som tur är så är det inte många 3 poängare som delas ut idag...
Konståkning tror jag... Disney on ice skulle väl vara i Scandinavium snart!
Nä allvarligt så gör vi några misstag i 2a perioden som bädder för denna förlust. Tycker vi spelade upp oss i sista men det ville sig inte vägen idag... Heller.
Som tur är så är det inte många 3 poängare som delas ut idag...
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Mora
Fyfn va jävla less jag blir... Nu får dom fn se till att röra på arslena å spela riktig hockey nästa match...
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Mora
2.a perioden s var det ju ett gäng yra höns på plan... Inte listiga indianer...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hassan:
"i want to shoot the big one, you can shoot the small one"
=)
"i want to shoot the big one, you can shoot the small one"
=)
Frölunda HC > Sv: MoDo - Frölunda
mangan:
Nu hörde jag bara matchen på radio men lät som en bra match...
Såg på sporten senare å vad kan man säga om Yetmans pass på Modos 1a mål... Sjukt.
Men nu är det fn dags för en 3 pöängare för Frölunda tycker jag. :|
Nu hörde jag bara matchen på radio men lät som en bra match...
Såg på sporten senare å vad kan man säga om Yetmans pass på Modos 1a mål... Sjukt.
Men nu är det fn dags för en 3 pöängare för Frölunda tycker jag. :|
Brynäs IF > Sv: 2007·10·27 14:00 Brynäs IF–Mora IK
mattiaskarlgren:
Drömma är väl att ta i, men det var den uppfattning jag fick när jag såg det.
Drömma är väl att ta i, men det var den uppfattning jag fick när jag såg det.
Brynäs IF > Sv: 2007·10·27 14:00 Brynäs IF–Mora IK
70 Rodrigues:
Det håller jag med dig om...
Men du tycker fortfarande att brendls utvisning var felaktigt bedömt?
Det håller jag med dig om...
Men du tycker fortfarande att brendls utvisning var felaktigt bedömt?
Brynäs IF > Sv: 2007·10·27 14:00 Brynäs IF–Mora IK
70 Rodrigues:
Oki så är det då feldömt i Brendls fall eller övriga fall?
Oki så är det då feldömt i Brendls fall eller övriga fall?
Brynäs IF > Sv: 2007·10·27 14:00 Brynäs IF–Mora IK
70 Rodrigues:
Ja man fick ju se reprisen ett antal ggr och klubban uppe å röck i brösthöjd är inte så mycket att orda om. :)
Ja man fick ju se reprisen ett antal ggr och klubban uppe å röck i brösthöjd är inte så mycket att orda om. :)
Brynäs IF > Sv: 2007·10·27 14:00 Brynäs IF–Mora IK
70 Rodrigues:
Var en solklar utvisning samt matchstraff av Brendl...
Var en solklar utvisning samt matchstraff av Brendl...
Brynäs IF > Sv: 2007·10·27 14:00 Brynäs IF–Mora IK
Visst att domaren kunde ha tagit åt sig men jag såg matchen på tv och där fick man då uppfattningen att Brendl applåderade åt publiken...
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Fundamentals:
Hehe nä men jag fick telefon så jag han inte skriva in tillräckligt fort... haha
Hehe nä men jag fick telefon så jag han inte skriva in tillräckligt fort... haha
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Kung_Sjödin:
Dackell å strax där efter drag han sönder klunbban i sargen... :)
Dackell å strax där efter drag han sönder klunbban i sargen... :)
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Davey_22:
Som situationen blev i Brynäs nu så vart nog enda utvägen att entlediga Boorken från sina arbetsuppgifter.
Skulle nog kunna tro att det blir en uppriyckning av Brynäs men frågan hur långt det räcker...
Det är ju i grunden ett bra lag som borde kunna ligga i mitten av serien, så nu är det verkligen upp till bevis för dom gamla intrigmakarna i Brynäs spelartrupp. ;)
Som situationen blev i Brynäs nu så vart nog enda utvägen att entlediga Boorken från sina arbetsuppgifter.
Skulle nog kunna tro att det blir en uppriyckning av Brynäs men frågan hur långt det räcker...
Det är ju i grunden ett bra lag som borde kunna ligga i mitten av serien, så nu är det verkligen upp till bevis för dom gamla intrigmakarna i Brynäs spelartrupp. ;)
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Det är nästan tragiskt det man kan läsa på GD..
Är det verkligen så, att några äldre kan pajja ett helt lag så kanske man ska kicka dom istället för Boorken.
Är nog inte så svårt att förstå varför Molin varit petad när han förmodligen inte var bästa vän med Boorken.
Är det verkligen så, att några äldre kan pajja ett helt lag så kanske man ska kicka dom istället för Boorken.
Är nog inte så svårt att förstå varför Molin varit petad när han förmodligen inte var bästa vän med Boorken.
Föregående · 21 · Nästa

Jo hörde det på radion nu. :P