Historik
Föregående · 14 · NästaStefan Gråhns i AIK är nog värd att ta en titt på. Han har gått rätt bra den här säsongen (18+19 hittills). Visserligen en 82:a, men nog finns det potential i killen.
Skarin: Det framkom väl egentligen inget nytt. Frågan är vad ryssarna tjänar på att jävlas med Rosa och TIK ?
Skriver de inte under papperet kommer väl knappast Rosa att spela med dem för det.
En rik klubb har alltid råd att kompensera en spelare på ett eller annat sätt, så jag tror att ett lönetak bara blir en papperstiger. Skulle FBK få ett lägre tak än alla andra lovar jag att omvärdera frågan. =)
Dream Team: Räknas pensionsförsäkringar o dyl in i lönen ?
Om så inte är fallet kommer ju en ekonomiskt stark klubb ändå ha ett försprång gentemot småklubbarna. Så jag säger spontant nej till ett lönetak, då det i praktiken inte kommer att ha nån större betydelse.
http://www.skipressworld.com/images/daily_news/2003/12/ski%20press%20-%20freestyle%20canada.jpg
Myggan: OK då, önska på. Själv hade jag tänkt mig en bild på The Fabulous Furry Freak Brothers.
Vad är det som är så svårt att förstå egentligen ?
Gillar man inte en sång eller ramsa så håller man käften eller så försöker man överrösta den med sitt eget förslag. Majoriteten bestämmer helt enkelt. En klackledare är inte den som alltid ska bestämma vad som sjungs utan snarare den som försöker styra upp verksamheten så att det inte blir en tre- och fyrstämmig röra av allt. Så har det funkat i alla tider (eller iaf sen Tumbas dagar) och så kommer det förhoppningsvis att funka även i fortsättningen. Mina 50 öre liksom.
Föregående · 14 · Nästa
Vad fan, spelar Onslaught än ?
Mer 80-tals thrash åt folket.