Historik
Föregående · 13 · Nästa
Fotboll > Sv: Premier League
Inte konstigt att det går tungt för Arsenal. De hade inte råd att betala Ashley Cole vad han tyckte att han var värd. Vem fan kan klara sig på endast £ 55000 i veckan egentligen ?
Fotboll > Sv: Premier League
Frella: Bolton är alltid roliga att se på hemmaplan. Allardyce håller jag som en av ligans bästa tränare sett till förutsättningarna.
Café > Sv: Roliga länkar
Till fruntimren på HS. Vet ni vad er man gör då ni ränner runt i affärerna ?
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Frella: Brukar det inte vara kutym att man tillåter kamera utan blixt ?
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Chippen: Det sista du skriver låter som en rimlig tolkning. Det är ju alltid schysst att lägga korten på bordet.
Timrå IK > Sv: I väntan på nedsläpp
Abris: Nu börjar man höra samma sak från flera håll, så nu börjar t.o.m jag tro på Hedström i TIK.
Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Jag ser att mitt pluskonto är inaktivt trots att slutdatum är satt till åttonde oktober. Hänger det ihop med den senaste tidens problem ?
Café > Sv: Roliga länkar
Jag vet att vi tikare (med vår skadeskjutna kråka) inte borde säga nåt, men lite kul är ändå omröstningen på vk.se.
NHL > Sv: Slutspelet
mattias - 74: Ännu tristare att det verkar vara färdigspelat för Roloson. Höger knä skadat enligt Sportbladet.
Café > Sv: Sommarpratare 2006
Stigsson: Det var t.o.m de enda intressanta namnen förutom Gellert Tamas.
Timrå IK > Sv: Mitt bästa TIK-minne
wap.hockeysnack.com
LHC borta i Superallsvenskan.Bosson avgör 19.57 med ett höstlöv från blå och vi stormar isen efter slutsignalen.
LHC borta i Superallsvenskan.Bosson avgör 19.57 med ett höstlöv från blå och vi stormar isen efter slutsignalen.
Café > Sv: Roliga länkar
JD: Om man skriver i en tråd om roliga länkar kanske man ska bifoga själva länken också.
Juniorhockey > Sv: 2006 IIHF World U18 Championship
Dream Team: Svensk vinst, 2-0. Bägge målen av Tony Lagerström.
Café > Sv: Roliga länkar
Har inte en blekaste huruvida det är ett barnprogram eller tv-reklam, men imponerande är det iaf.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Skarin: Kommer vi att få se en etablerad förstemålis från start i år, eller kommer det (som vanligt de senaste åren) att behövas värvas under säsongen ?
Fotboll > Sv: Premier League
Paddan: Jag tror att det är den högsta serien utanför proffsligan. Seriesegraren (och ev tvåan) går väl upp i League 2.
Fotboll > Sv: Premier League
Paddan: Ett gammalt klassiskt gäng. Huserar inte de långt nere i systemet numera ?
Ett gäng QPR-supportrar har f.ö ett publag vid namn Accrington Stanley Bowles. =)
Stanley Bowles för den som till äventyrs inte vet det är en gammal QPR-legend.
Fotboll > Sv: Premier League
LL: Du hann före mig. Själv supportas jag av Millwall !!
Jag som i själva verket håller på eleganterna från Sheperd's Bush, QPR.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
250kg kärlek: I ST kommenterade Thomas Johansson resultatet så här:
Café > Sv: Minimilöner?
Frella: Skrämmande är nog bara förnamnet. Jag hade 50 kr i timmen då jag sommarjobbade på en industri i västra för tretton år sen.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Skarin: Som det såg ut ikväll var nog hela folkets lag nätt och jämnt hela Leksands lag.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
htikare: Dags att onda lite på SSK då. Gråhns är en spelare som jag gärna skulle se i TIK.
Övrig hockey > Sv: Kvalet till allsvenskan
Frella: Tror inte att alla spelare i AS avsäger sig lönen bara för att Kim ska få stå en match.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
htikare: Det rör sig nog om utvisningsstatistik. Antal matcher, antal minuter och sedan fördelningen på tvåminutare och femminutare etc.
Café > Sv: Minimilöner?
JD: Tänkte ju bifoga en länk också...
En bit ner på sidan står det en del om sommarjobbare.
Café > Sv: Minimilöner?
Metal Guru: Om vi undantar rabattrensning hos kommunen så borde en färsk sommarjobbare iaf ha minst 50-60 kr. Bästa svaret får man nog om man frågar den lokala fackklubben/-avdelningen.
Olympiska spelen > Sv: hockey
Domaren ska väl blåsa av spelet direkt då han inte längre ser pucken ?
Tre Kronor > Sv: Slovakien-Sverige
Fan ta dem om de inte kör över Schweiz efter kvällens pinsamheter.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Dream Team: Känner mig lite kluven nu. Visserligen får en Sundsvallsförlust mig alltid att dra lite på smilbanden, men samtidigt vill jag ju inte att Löven når kvalserien.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Dream Team: Biljetter till tungviktsmötet Sundsvall Hockey - Björklöven.
Olympiska spelen > Sv: hockey
Kanada ser väldigt stressade ut tycker jag. 0-2 lär nog inte underlätta heller.
Timrå IK > Sv: Sweden - Slovensko
Metal Guru: För att inte glömma klassiker som Bordurien och Syldavien. =)
Föregående · 13 · Nästa
Det verkar ju bli maktskifte som sagt. Undrar om Persson sitter kvar efter förlusten, eller om han väljer att pensionera sig nu ?
Och om han avgår, vem ska då efterträda honom ?
För mig som är tämligen oinsatt verkar den socialdemokratiska nomenklaturan bara bestå av grå massa. Den enda för mig tänkbara kandidaten, Wallström, verkar trivas ypperligt i Bryssel och har ju tidigare förnekat att hon är intresserad av partiledarposten.