Stanna kvar Mackan. Du är ju rödvit nu, det finns ingen återvändo.
Historik
Föregående · 22 · Nästa
Timrå IK > Sv: Bofors IK - Timrå IK
En sak är då säker :
Man kan inte vara riktigt riktig om man tar en omväg på närmare 15 mil bara för att titta in i Leksand.
Man kan inte vara riktigt riktig om man tar en omväg på närmare 15 mil bara för att titta in i Leksand.
Timrå IK > Sv: Bofors
Mina ödmjukaste ursäkter till textförfattaren.
När vinterns mörker falnar
å stillar sig till ro
Då går jag upp på södra
som så många gånger förr
Jag har ett lag att älska
å att dela livet med
Ifrån tårar och förtvivlan
till att alltid vara glad
Att följa spelets lagar
var kanske ej så lätt
Man fick glädjas åt det lilla
och försöka handla rätt
Men ofta fann jag styrkan
i att ha en vän som du
En vän som alltid tröstar
när dagen blir för svår
Så låt den sista perioden
bli den bästa i vårt liv
Den lycka som vi känner
låt den stanna livet ut
Å när jag kommer fram till dagen
då mitt hjärta slutar slå
då ska vi tänka på de stunder
som var vackrast i vårt liv
Din hall är märkt av tiden
ej så fin som då en gång
Din is har stänk av silver
så märkt av tidens gång
Men trots att vi förändrats
finns ändå något kvar
som tiden aldrig rår på
Det är känslorna vi har
När vinterns mörker falnar
å stillar sig till ro
Då går jag upp på södra
som så många gånger förr
Jag har ett lag att älska
å att dela livet med
Ifrån tårar och förtvivlan
till att alltid vara glad
Att följa spelets lagar
var kanske ej så lätt
Man fick glädjas åt det lilla
och försöka handla rätt
Men ofta fann jag styrkan
i att ha en vän som du
En vän som alltid tröstar
när dagen blir för svår
Så låt den sista perioden
bli den bästa i vårt liv
Den lycka som vi känner
låt den stanna livet ut
Å när jag kommer fram till dagen
då mitt hjärta slutar slå
då ska vi tänka på de stunder
som var vackrast i vårt liv
Din hall är märkt av tiden
ej så fin som då en gång
Din is har stänk av silver
så märkt av tidens gång
Men trots att vi förändrats
finns ändå något kvar
som tiden aldrig rår på
Det är känslorna vi har
Länkar:
http://www.lassestefanz.com
http://www.lassestefanz.com
Timrå IK > Sv: Tecken i tiden ?
Det var väl Bosson som 'stänkte' in en fladderpuck mot slaka ?
Var spelar han nuförtiden ?
Var spelar han nuförtiden ?
Timrå IK > Tecken i tiden ?
Kom just att tänka på tiden för Timos kvittering, 19:57. Där har ni ett klockslag som åtminstone skänkt mig glädje vid fler tillfällen. Ni minns väl Stångebro för några år sedan ?
Timrå IK > Sv: Uppvärmning för Supportrarna
Det stämmer nog. Jag var in på Entré vid tvåsnåret och då fanns det bara biljetter till östra.
Timrå IK > Sv: ZZZZtigen är utzzzztakad...
Till och med BBC var imponerade av Tre Kronor. De visade tredje perioden live. Jubel i hotellet.
Timrå IK > Sv: Tifo i kvalserien
Körde inte Patronerna med små blåa och vita plastflaggor/vimplar som delades ut på sittplats ?
Kanske något att ta efter ?
Sittplats viftar med små flaggor, södra ståplats kör ett kaostifo, Dalan spänner bicepsen med jumboflaggan och Skarin trummar fram en käck schottis.
Kanske något att ta efter ?
Sittplats viftar med små flaggor, södra ståplats kör ett kaostifo, Dalan spänner bicepsen med jumboflaggan och Skarin trummar fram en käck schottis.
Timrå IK > DIF tappar poäng.
Djurgården tappar tio poäng p.g.a att de har använt för många spelare från icke EU-länder. Okul för dem, men det borde inte påverka serien så mycket.
Timrå IK > Sv: Hockeyligan och förbundet
Men jag håller med om att 'allsvenskorna' bör slås ihop till en enda serie.
Timrå IK > Sv: Övervärderad
Stod det inte i Salmings memoarer att han hade Borg som förebild ?
D.v.s att han ville att folk skulle minnas att han sålde kläder och inte var en skaplig hockeyspelare.
D.v.s att han ville att folk skulle minnas att han sålde kläder och inte var en skaplig hockeyspelare.
Föregående · 22 · Nästa