JD

1078 inlägg · 17339 besäkare

Det finns ingen användare som heter olle

Historik

· 4 ·
Timrå IK > Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-10-07
Rallarn: Hoppas att det löser sig med en biljett för honom.

Timrå IK > Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Vinst efter straffar.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sargad: Sebastian Kaiser är klar för Boden.

Fotboll > Sv: Premier League
puffe: Härliga Loftus Road.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: Manderville?
Då kör vi den här.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Jag vill minnas att folk var rätt irriterade på Martin Lindman som drog dit efter en säsong med oss.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Köng ;)

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dagens godaste burgare.

Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-01-15
Inte ännu en skada...fan.

Timrå IK > Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Två mål, tre poäng och en fyra whisky i glaset. Jag är rätt nöjd med kvällen ändå.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Oavsett om Dahlén presenteras eller inte så gäller "Alltid rött, alltid rätt".
Glöm aldrig det kära medsupportrar.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Charlie2: Allt på rött?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Madsen blev tydligen kvar. Bidrar väl med rutin om inte annat.

Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
..och likt förbannat kommer man att sitta på sin plats på läktaren nästa säsong och hoppas.

Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Magsår, rännskita och snusfrossa. Jag går sönder på riktigt snart.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KniveN: Tror det bara var idag.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sargad: Ingen annan info än att jag fick köa en stund när jag köpte en aktie som julklapp.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
..så verkar det rulla på rätt bra med aktieförsäljningen i Birsta.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Ja. I början den av säsongen sänkte han väl en från Frölunda vill jag minnas.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2018-10-18
Jåkkinen: 75 nu med undertecknad.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Jag minns mest hans förmåga att släppa in puckar mellan stolpen och axeln/ryggen.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
palleparling: Det tog ungefär två veckor för mig, men jag betalade direkt.


Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Tack Timrå, tack Nubben, tack Freddan, tack klacken, tack sittplats och tack varende jävel som aldrig slutat hoppats och tro på den här klubben!

Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Tikkare: Det var Pekka som gjorde mig till tikare en gång i tiden.

Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Starkt jobbat på bortastå också.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: *edit* Hälge hann före.

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Vi älskar Timrå!!!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jag blev tvungen att googla det namnet, Trots att det är mindre än ett år sen hade jag redan glömt/förträngt honom.

Timrå IK > Sv: Dahlén återvänder till Timrå!!
Bekräftat på hemsidan nu.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
El Maco: 1150 stod det i ST för ett tag sen.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Var det inte nånting om att han inte fick hjälp med kosthållningen, eller nåt liknande?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: Är det med ersättningen från NHL?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Minns inte hur mycket pengar det rör sig om, men går Mora upp får de väl avstå sex miljoner till Leksand.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag satte ett par tior på Leksand, så jag blir nöjd oavsett hur det går.

Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2017-02-13
Nisse på Mon: Vi får väl hoppas att det inte är en ny Hodson.

Timrå IK > Sv: U20
Kulltorp: ..och det verkar de ha gjort.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-09-17
Bra fart på ståplats idag.

Timrå IK > Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-09-15
Måste man vänta till imorgon för att få se några höjdpunkter?

Support > Sv: HockeySnack version 5
Marcus: Kommer inte ihåg, men nu då jag provade mobilen igen fungerade allt som vanligt.

Support > Sv: HockeySnack version 5
När jag gick in på sidan med mobilen för ett tag sen blev jag omdirigerad till nån "lotterivinstsida". Jag har en windowslur, om det har nån betydelse.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sargad: Slut 1-0. Viss Modopress på slutet, men det kändes aldrig riktigt nära.

Timrå IK > Sv: Östersunds IK - Timrå IK 18/8
Jämtlandsfil: Jäkligt fräsch hall iaf.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{4395}: Har ni möjlighet så vore det kul om ni pratade med gamla TIK-profiler.


Timrå IK > Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2016-02-28
Jag var aldrig orolig.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7566}: Borta i sista omgången.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
Misär...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pihl1337: ..men tar det aldrig slut nån gång?

Timrå IK > Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Årskort och två tallkort betalt och klart. Medlemskapet får vänta en stund, men det kommer.

· 4 ·
Om JD
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: 20. Hall of Fame

är nu OFFLINE

Från Sönnsvall