1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707243

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
När jag tittar på formationerna så tycker jag man borde få ut mer av detta manskap. Vart klämmer skon?

Jag ställer mig också frågande till varför Orhe inte står ikväll!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
lungan: Är så less att åka på stryk av dessa skräpgäng, är så less på att powerplay är obefintligt säsong in och säsong ut, är så less på dessa losers som bara åker och väntar på att säsongen ska ta slut.
Det är bara 17 årige Dahlen som är kul att se. Råttet är mågat, godnatt.

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
Misär...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer