Historik
Föregående · 42 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
lungan: Usch vilken negativ inställning. Ska man vara helt realistisk så tror jag att vi får lite svårt för dom, att vi får kämpa för segern. Men vi vinner tillslut med 4-1. Hahl gör 2 assist.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
Kvällens match sänds förövrigt på www.myp2p.eu via sopcast/VLC.
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Snoop: Jag är nog 99% säker på att Timo är tillbaks.
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
lungan: Jag tror han kommer bli en liten "Gubben i lådan" som kommer göra ett jättebra slutspel.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
mikenomad: Tror inte dom gör det, tyvärr. Hade varit kul att se dom gå långt iår. Men deras formtopp är nog på sin höjd just nu...
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Djurgården verkar vara på G. 3 raka nu.
DIF 6-1 FBK
SSK 2-3 DIF
DIF 6-0 LHC
Bra siffror mot bra lag.
DIF 6-1 FBK
SSK 2-3 DIF
DIF 6-0 LHC
Bra siffror mot bra lag.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
fighter: Jag ser inte på matchen, lyssnar på radion. Men kommentatorn säger att vi spelar ganska offensivt, att vi inte ligger på defensiven och bara väntar på kontringar.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
Bragd-Birger: Tycker det låter som han säger "Timo" när han säger Timrå...
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
lungan: Jag tror Åke Lund gör en bra match idag jag med. Kommer nog inte hålla nollan, men han släpper max 2 mål samt en räddningsprocent på över 92%.
Vi vinner med 3-2
Vi vinner med 3-2
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Tant-Gert: Alla dessa låtar väcker massa gamla minnen från då jag var liten. :)
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Tant-Gert: Det var nog en av dom bästa låtarna jag hört, nästa säsongs intro-låt?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Ikväll hade den där feta damen en skön stämma samt hyfsad tajming, tycker jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
TD: 3 poäng av regin ikväll
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
fighter: Jo, jag håller med om det sista du skriver. Hennes tajming håller verkligen låg klass...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Frazze: Haha, jo hennes tajming är lite dum. Det måste alltid bli så spännande. Kan hon inte bara ta fel på tiden nån gång? :D
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
fighter: Nån som känner den där tjocka damen? Ska nog ta mig ett snack med henne...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
fighter: Hehe, joo, har vi vunnit nu förresten? :D
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
ChriZt3r: Styrning, men poäng av Moe iallafall!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Tant-Gert: Du kan inte bara använda dig av peppar, det ska vara pepper och salt för att det ska bli rätt. Klart vi förlorar om det förekommer sådana amatörmisstag ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
mikenomad: Okej, jag blir väl säkert avstängd också ;) Avstängd hos: Timrå IK :P
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
fighter: Dom verkar börja komma igång först nu, tyvärr.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
fighter: Nejnej, jag har inte sagt att vi vunnit (än). ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Hassan: Väldigt på gång tycker jag. Att ha namn som pärssinen, hahl och Hedström på skadelistan och ändå (Antagligen) Besegra ett "Skräcklag" som Mora visar en del vilja.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
TD: Nu blev Mora lite heta och gör 2-1...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Någon som vet vad låten heter som spelar på webradion just nu? Dom sjunger nånting i stil med running on empty.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Igång med tråden igen, de e ju match! PP nu!
Timrå IK > Sv: Bredare trupp!
redline: Petrovicky har lämnat MoDo - och gårr til Zug. Han går inte att få tag på längre. Sen så kommer ju hahl och Timo tillbaks inom en vecka, sägs det.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Pärssinen och Hahl kan vara tillbaks på torsdag enligt Challe. Han berättar detta i eftermatchen intervjun på sr.se/hockey
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Hahl Bundy: Du gillar verkligen grogg va? Blir det förlust så ska man ta en grogg, vinner man ska det firas med en grogg ;)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
13 sekunder kvar. Tekning i defensiv zon. Vinn puck och rensa!
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Värst vad bra vi spelar i mittzon, trots att vi leder!
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Hassan: Ja, dom sa väl något i stil med: "Först är det 4, sen där 5, men inte 6?"
Föregående · 42 · Nästa
