Historik
Föregående · 43 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Vilket läge! Hade den suttit så hade Björn Svensson varit månadens TIKARE för mig!
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Per HApps: Varför då? Tycker han verkar ganska pigg idag. Nära ett mål tidigare också.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Jensen_12: 6 man på isen ska det vara såklart. Gäller bara att få ut pucken nu så inte Brendl får skottläge!
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
fighter: Vi leder med 4-2 och åker på en utvisning för 5 man på isen.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Jensen_12: Tycker RJ gör det snyggt när BIF kommer 2mot1 faktiskt. Går snabbt mot puckförare.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
actionleif: Han visar verkligen sin bästa sida, eller vadå?
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Dream Team: Oj! Hamnar i fel hela tiden. Ber om ursäkt. :)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Dream Team: Trevligt val av musik i tablettasken. Boten anna...
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Viktig match, inte bara för att LHF ser ut att vinna mot LHC, men MoDo ser ut att gå mot seger mot SSK. Frölunda verkar förlora mot MIK hemma, vilket är bra.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
alexx: Jo, den är ju det. Jag hoppas vi tar 3 poäng idag, men tror desvärre inte att vi lyckas med det.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
alexx: Jag har skickat information om hur sändningarna fungerar ;)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
alexx: Jag vet en sida och sitter och kollar på deras sändning av MoDo - SSK just nu. Vill du ha mer information så skriv ett brev.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
alexx: Det finns webbsidor som sänder matchen gratis, illegalt dock, tror jag det är.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
alexx: Du kan ju, så kallat, fuska. Att du kollar på andra ställen.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
tobbe_d: Inte alls mycket tror jag. Bara några sekunder jämfört med om du ser den på TV.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
tobbe_d: Hehe, själv sitter jag och kollar på MoDo - SSK för att se så allt funkar bra ;)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
tobbe_d: Säg till om det var något du inte förstod av min lilla "guide"! ;)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Kan berätta att kvällens match sänds över internet och via sopcast på www.myp2p.eu ikväll. Vill ni veta hur ni gör för att se matchen så kontakta mig!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Skarin: Klart det är tråkigt att Hahl är borta, inget snack. Bara hoppas på att vi får in någon ny som håller någorlunda klass. På hockeypuls så sa Challe även att Pärssinen kände sig bättre och att han kan vara tillbaks mot Brynäs redan på lördag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
RocknRolf2: Blir väl inte bättre av att 2 personer står och masserar samtidigt?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Hassan: Närmsta 2 veckorna blir som du säger väldigt intressanta. Det blir till att surfa in på www.timraik.nu och spamma F5.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
ChriZt3r: Inte lite spännande heller. Dom har ju fortfarande runt 1:30 i PP kvar.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
nixXz: Förra årets miljonkedja är borta... Känns ju ganska stabilt, bara hoppas att Hahls skada inte är så farlig, och att det inte är nyckelbenet som är av. Pärssinen borde väl vara tillbaks inom 2 veckor iallafall.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
dr-nix: Värvas det inte nu så måste någon annan än nubben agera, om inte nubben säger upp sig, vill säga ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Hassan: Jag tror att dom flesta benen i kroppen är ganska bra att ha, när man spelar på den här nivån iaf...
Föregående · 43 · Nästa
