Historik
Föregående · 44 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
lungan: Skönt! Vänder matchen till 3-2, det är bra. Nu ska det vilas i 15 minuter sen ut och kämpa tills 3 poäng är bärgade!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
lungan: Om våran effektivitet skulle hålla i sig även om vi skjuter mera så skulle vi ju vara överlägsna, det borde spelarna också förstå!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
nixXz: webradion är lite strulig idag. Jag följer genom allt som händer här på HS och på www.hockeyligan.se
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Å vad skönt, ett PP nu efter all denna tillbakatryckning!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Får inte Frölunda in pucken snart så kommer dom tappa stinget tror jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Bragd-Birger: Dom verkar vara på D framåt nu:
12:14 FHC Skott Tomi Kallio
12:14 FHC Skott Jonas Johnson
12:14 FHC Skott Tomi Kallio
3 skott imon loppet av 1 sekund är inte dumt.
12:14 FHC Skott Tomi Kallio
12:14 FHC Skott Jonas Johnson
12:14 FHC Skott Tomi Kallio
3 skott imon loppet av 1 sekund är inte dumt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
lungan: Säg så du. Sist skulle det tydligen bli 1-3 ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Hassan: Inte bara det, utan vilken klocka är det som slår? Den på Jumbotronen? Jimmy Hamrins armbandsur? Skum låt det där...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Hassan: Din radio? Det är inte så att den spelar upp någon sekund av "Innan klockan slår" och sedan, "Ja ni är varmt välkomna" osv?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Björn Svensson har gjort mål 3 matcher i rad! TAGGA NU KILLAR!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Hassan: Ja, han är väl ingen poängmakare, men detta höjer nog självförtroendet något snäpp!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
jojje_timrå: Hade han satt den så hade jag nog gjort i byxan av ren gjädje ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
lungan: Tur att det inte är min dator som flippat då. Jaja, får väl följa via hockeyligan.se då :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Någon mer än jag som har problem med webbradio sändningen?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
lungan: Jag blir glad, sen vet ju inte jag hur glad du blir ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
lungan: Nej det kommer inte att bli 1-3. Att börja en period med numerärt överläge är något bland det svåraste man kan göra.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Olle: Har inte sett det, men kommentatorn på webbradion lät väldigt överraskad över att den gick in, så jag gissar på att det var en tavla.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
lungan: 1 skott på hela detta PP:et. Det är inte bra. Spela enkelt och upp till back, sedan in med pucken mot mål bara.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Är det så att Frölunda åker runt och drömmer? 2 frilägen redan!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Bigthelin: Ja, han var tydligen nära nyss, han gjorde en bra match mot DIF. Jag tror han sätter den om han får spela lite mer idag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Första skottet på mål efter 4:16, trots det höga tempot.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
friskan: Shit, där har du det! Du har nog rätt... Att jag kan vara så dum...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Värst vad låg aktivitet det är härinne så nära matchstart!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
250kg kärlek: Jag tror 86:orna kliver fram idag och visar vad dom går för. Sundh kommer flyga fram på grillorna, regin kommer att visa sin fina teknik och göra någon/några fina soloprestationer. Lill-pebben kommer som sundh att vara riktigt pigg idag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Tror inte han har något emot att stå och bråka framför kassen iallafall. :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vad sägs om denna killen? Inga kärringfasoner här inte:
rutube.ru/tracks/383604.html?v=5f01f6d7edb2665307f6501192619cc8
rutube.ru/tracks/383604.html?v=5f01f6d7edb2665307f6501192619cc8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Kramer: Jo, defensiven är verkligen bra. Men som du säger, jag vill också ha ut mer av Tenkrat, sundh, regin. Gärna mer av alla, men dessa 3 tycker jag underpresterat med tanke på vad dom kan.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
mikenomad: Jo, det har du rätt i. Men jag vill se något i liknande stil, lika enkelt. Bara in i zon, etablera sig, spela bak till back, sedan back-back pass och skott på mål. Så enkelt spel. Men som du säger, kanske inte är så lätt som det ser ut.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Hahl Bundy: Jag tror tyvärr också att dom kommer bryta sin negativa trend mot oss ikväll, om du syftar på det?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
mikenomad: Vad menar du nu? Hänger inte riktigt med nu :P
Föregående · 44 · Nästa

Vad gjorde han? Någon som ser matchen?