Historik
Föregående · 55 · Nästa
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
dr-nix: Antar att BP stiger en den och PP sjunker, om jag inte fått allt fel?
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Belthor: Då kanske det är en sån kväll där allt studsar hans väg :D Ni minns väl Sverige - Finland i VM när Backe stog. Första skottet i ribban och första nollan i Vm för hans del :)
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
dr-nix: Precis, och det kommer nog gå bra ikväll för Åkerlund ändå. Räddar första skottet, viktigt!
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Jensen_12: Skämt åsido, kanske är Challe som inte klarar av att vara så "taskig" mot sitt gamla lag och därför ställer åkerlund i kassen?
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
RocknRolf2: Varför står du upp? Sätt dig ner istället, lite mindre jobbigt :)
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
tjobba: Verkar som att andra femman med regin sundh och axelsson börjar för timrå? :S
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Hittade en liten intressant grej på swehockey.se. Det är en tabel på alla lagens effektivitet.
1 Färjestads BK 17,27%
2 Timrå IK 12,78%
3 Brynäs IF 12,65%
4 Mora IK 12,20%
5 Djurgårdens IF 11,52%
6 HV 71 11,41%
7 MODO Hockey 9,78%
8 Linköpings HC 9,52%
9 Skellefteå AIK 8,89%
10 Luleå HF 8,72%
11 Frölunda HC 8,21%
12 Södertälje SK 7,41%
Så jag tycker inte att systemet skall "dömas ut" riktigt än... Det kan bli bättre, men döm inte ut det än...
1 Färjestads BK 17,27%
2 Timrå IK 12,78%
3 Brynäs IF 12,65%
4 Mora IK 12,20%
5 Djurgårdens IF 11,52%
6 HV 71 11,41%
7 MODO Hockey 9,78%
8 Linköpings HC 9,52%
9 Skellefteå AIK 8,89%
10 Luleå HF 8,72%
11 Frölunda HC 8,21%
12 Södertälje SK 7,41%
Så jag tycker inte att systemet skall "dömas ut" riktigt än... Det kan bli bättre, men döm inte ut det än...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SAIK 2007-10-06
lincoln: Jag tycker att Axelsson börjar komma igång rejält nu, ett skott i ribba idag om jag inte hörde fel? Han jobbar även mycket hårt, han kommer nog producera lite snart! :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SAIK 2007-10-06
Jensen_12: Ta bort "," från länken :P
Länkar:
http://www.sr.se/hockey
http://www.sr.se/hockey
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SAIK 2007-10-06
fighter: www.sr.se/hockey, sen hittar du alla matcherna till höger :)
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
Bragd-Birger: Exakt, det blev inte mål i förstabytet, AGERA NUBBEN!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Hoppas som du sa att finnarna gör mål framåt, inte att Backe ska göra några fler bakåt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Han får helt klart ordning på matchen genom att låta backe stå kvar, kanske han blir lite glad av att han för förtroendet, men ändå...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Man kan se det från 2 sidor, Han är lika bra som Heino, eller lika dålig, vad tycker ni?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Det kommer han nog inte bli riktigt, menhan behöver nog bara lite tid tror jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Sune: Exakt, DIF och Mora, det är väldigt mycket skillnad på exempelvis DIF och Timrå!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
bisterfinnen: "Krizan - där har ni en stabil kille som står stadigt med båda skridskorna i isen!"
Konstigt när bilringarna hänger utanför som ett par stödhjul. :)
Konstigt när bilringarna hänger utanför som ett par stödhjul. :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Hur lång tid efter matchen lägger dom upp "Hockeypuls" på st.nu?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
bisterfinnen: En sak som är lite rolig är ändå att du inte hittat något på vårat spel idag att klanka ner på, så du tar den extremt oturliga klacken från i FJOL. Då var då, nu är nu...
Menmen, ni modoiter kommer väl bara tänka på det året då ni vann, det kommer inte många fler sånna år för er!
Menmen, ni modoiter kommer väl bara tänka på det året då ni vann, det kommer inte många fler sånna år för er!
Föregående · 55 · Nästa
